HTML

Pengyomhegyi

Nincs más célom az életben, pusztán annyi, hogy amit gyerek- és tizenéves koromban útravalóul kaptam szüleimtől, nagyszüleimtől, azt megőrizzem, de úgy,hogy ne csak emlékeimben éljen, hanem aszerint is éljek: munkában, tisztességben, őszinteségben, a természet erejének maximális elismerésében.

Utolsó kommentek

  • Kohári Pisti: Szia! Köszönöm az érdeklődést! Ha nem is nálam -de remélem sokáig kitart;) Üdv, ... (2015.04.14. 22:05) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Szűcs Baláázs: Szép estét! :) Bízom benne, és szerintem rajtam kívül még nagyon sokan, hogy ez a blog még újra "... (2015.04.11. 22:46) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Kohári Pisti: Szia. Ezt jó hallani. Készültem egy komoly munkára,és a "kilátástalanság" -ahogy te fogalmaztál a... (2015.04.11. 20:25) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Szűcs Baláázs: Szia! Nem egyedül jöttem el, hanem menyasszonyommal, és együtt is megyünk haza !:) szerencsére m... (2015.04.09. 21:15) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Kohári Pisti: Üdv. Jelenleg baromfik vannak csak az udvarban. Gyopár egy telephelyre került öregségére -a hallój... (2015.04.08. 19:32) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Utolsó 20

Címkék

2003 (20) 2005 (30) 2006 (66) 2007 (62) 2008 (28) alom (28) bor (120) család (21) cuvée (30) eger (37) emberiség (21) felelősség (57) furmint (23) hárslevelű (19) időjárás (31) jk gyopár (28) kékfrankos (31) kép (272) kk böske (18) klub (54) komondor (248) kőröstetétlen (22) kt gyergyó (36) kutyakiállítás (31) madár (31) magyarság (45) mangalica (30) mudi (18) nagy zsolt (18) olaszrizling (24) pardi norbi (54) pásztorkutya (32) pengyomhegy (72) rudi petitjean (27) szekszárd (25) tagság (29) tenyésztés (103) tokaj (30) vers (36) Címkefelhő

2012.01.06. 23:14 Kohári Pisti

"Szegények vagyunk,de jól élünk..."

Címkék: kép komondor baromfi mangalica pengyomhegy

 

A 2012-es év első bejegyzésének címe,"kecskés" Bakos Laci bácsi (66) nagyapjától származik.És örök érvényű,mint "a pénz a nem boldogít" mondás is.

 

Nagyon kemény év vette kezdetét,ugyanakkor mi mást kívánhatnék magunknak,mindannyiunknak,minthogy legalább minden nap olyan bőségben,nyugalomban teljen,mint az év első napja.

Reggelim magam termelte mangalica zsírral megkent karéj kenyér lila hagymával,majd édesanyám által készített szilva lekváros kenyér volt;ezt követően oda tettem főni a kakasunkból készülő paprikást csiga tésztával,megetettem a jószágokat a komondorokkal együtt;átballagtam Laci bácsiékhoz,hogy másfél deci házi pálinkával áldást és békességet kérjek házuk lakóira (33,66,68,89);a mangalicánk csontlevesével,a kakas paprikással,a Laci bácsiéktól kapott igen jól sikerült pacallal és spékelt őz combbal,valamint a világ legfinomabb házi zserbójával,egy korty 2006-os 3 puttonyos Tokaji Aszúval kísérve lakott jól a család -főleg én- ebéd időben.

Az új év indító képei.

 

Új alapok,új reménységek (Arthur Hidvégi x Pénzesgyőri Gyömbér)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Erdélyi kopasz nyakú kakas és egyéb baromfik (2012-ben még több féle baromfit szeretnék az udvar körül). 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vörös mangalicák (idei évben belőlük is többet szeretnék).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kacsa csapat -a 2011-es előfutárok...

 

 

 

 

A nagy evés-ivás közben azért bőséges játék is jutott a gyerkőcöknek:ember gyereknek és komondor "gyereknek" egyaránt.Ahogy a nappalok hosszabbodnak a Bakos Laci bácsi által várva várt "naplementékhez" is egyre közelebb jutunk ebben az eddig kiemelkedően enyhe télben.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bizony az új év bőséggel indul Laci papáéknél:január 1. hajnalán születtek a "birgék".

 

 

 

 

 

 

 

23 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pengyomhegyi.blog.hu/api/trackback/id/tr113510979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zrínyi Kati 2012.01.07. 07:03:32

Új, és új remények.....
Gondoltam tiszta lappal kezded, De nem. Arthur Hidvégi és Pénzesgyőri Gyömbér.... feltennéd a törzskönyvüket is ? Új remények tiszta lap.- mindketten tudjuk, hogy ez pont annyira igaz, mint az az állításod, amivel Fütyköst és Janit,no meg a többi tenyésztőt megvádoltad ezáltal.
Illet volna nyílvánosan bocsánatot kérned,de ahhoz férfi is kell nem csak nadrág. No meg egyenssség.
Még megteheted. Nem a magyarázkodásokra vagyok kiváncsi,- avval tele a padlás - hanem, arra ,. hogy felvállad, hogy tévedtél, és tisztelegj Fütykös emlékének, megkövesd a tenyésztőket.
Két napod van megtenni, és a képeket léevenni, különben a netboardon írom le az igazságot!
BUÉK
Kati

SOMA BEAR 2012.01.07. 14:34:29

„megetettem a jószágokat a komondorokkal”
Ezt kétszer is elolvastam majd rájöttem, hogy a következő sort ha hozzáolvasom értelmet kap! :) :) :)De addig erősen furcsállottam a dolgot. :)

Üdv: Soma

Kohári Pisti 2012.01.07. 23:47:16

@Zrínyi Kati:
Kedves Kati!
Van stílusod,az biztos,de ezen ma már kevesen lepődnek meg.Amennyiben kérdésed van,szivesen válaszolok Neked,írd meg -a fenti egyetlenre igen a válaszom.
Amennyiben mondandód van,mond,talán érdekel még valakit,számomra teljesen mindegy,hol mondod,írod,már kíváncsi sem vagyok rá,kevertél te már annyi sz.rt,hogy én is,Rezgő is,Robár is belefér bőven!
Amennyiben az udvaromban szaladgáló kis komondorok származásával kapcsolatos kérdésed van,tenyésztőjüknek Rezgő Janinak tedd fel,javaslom,Vele egyeztess!Persze,mások,akik eljönnek,megnézik őket,érdeklődnek a "reménykedésemmel" kapcsolatban,azoknak én is elmondom szívesen,amit tudok,de nem neked,nem tartalak arra érdemesnek.
Ha már így hozta a sors,hát kívánok neked Örömökben Gazdag Boldog Új Évet!

Kohári Pisti 2012.01.07. 23:59:02

@joskakomondor:
Megtisztelő,hogy benéztél!Köszönöm!
Bízom abban,hogy minél előbb errejártok és megnézed őket,és végre személyesen tudunk beszélni.
Nem tökéletesek és még nagyon kölykök ahhoz,hogy hosszú távú következtetésket vonjak le,de bízom abban,hogy -elsőorban jellemre- jók lesznek!
Várunk Titeket,sok szeretettel!

joskakomondor 2012.01.08. 06:37:07

@Kohári Pisti:
Senki és semmi sem tökéletes ezen a világon,de lehet a tulajdonságukkal el nyerik a tetszésünket :)

joskakomondor 2012.01.08. 06:44:10

Ha mondja valaki hogy Ő perfekt komondort tenyészt az hazudik a énis azt probálom tenyészteni ami nekem tetszik ara reménykedve hogy másnak is tetszeni fóg :)

Éden02 2012.01.08. 09:27:46

@Kohári Pisti:

Szia Pisti!

Jók a képek, szépek az állatok, kedvenceim a Kartis képek:)ha legközelebb arra járunk beugrunk hozzátok (csak jelzem: a chilis-fokhagymás sajt lett a kedvencem:))

Puszi!
Hajni

U.I.:Sajnálom, hogy vannak olyan emberek, akiket csak a bosszúvágy és az irigység hajt...

Zrínyi Kati 2012.01.08. 09:40:06

Privátban leírtam. Nem? Egyébként nem vártam, hogy egyenes leszel.

Kulcsi Komisz 2012.01.08. 17:43:56

Szia Pisti!

Tetszenek nekem a "reménységeid"! Sok sikert kívánok hozzájuk! BUÉK!

Kulcsi Komisz 2012.01.08. 17:47:58

@Zrínyi Kati: Kati! Lehetne a 2012-es év a megbékélés éve? Nem kell haverkodni,csak nyugodtabban közeledni egymáshoz. Nem fárasztó ez a sok veszekedés? Tomból benned a sok indulat! Kár lenne az egészségedért!
P.Csaba

karchasz 2012.01.10. 12:46:52

Szia Pisti!
Ha gyarapítani akarod a baromfiállományt: www.mge-hu.com/
Kár hogy ilyen messze laktok:),(múltkor mértem keresztül nincs 40 km) így aztán tojásért, csirkéért mégse ugorhatunk majd át hozzátok :(, de biztos vagyok benne hogy ha ilyen irányba is fejleszted az állományt nem lesznek értékesítési gondjaid. Az udvarod jó nagy, sok baromfi elkapírgálhat rajta, a rókák ellen meg van pár komondor.
Amúgy mostanában én is sokszor mangalicazsírt reggelizek, csak én pirítósra kenem. Alig várom már hogy legyen hónapos retek:). (a hagyma nem az én műfajom)

Kohári Pisti 2012.01.10. 22:15:20

@joskakomondor:
Jogos és egyértelmű,hogy nincs abszolut tökéletes.Szeretném,ha az elfogadható,vagy legalább "megfelelt" küllemű kategóriával párosulna egy olyan jellem,ami megállítja a tyúktolvaj szintű embereket,vagy megnehezítené a disznó lopó/mészárló "látogatók" dolgát.Szóval a küllem mellett -lehetőleg nem a rovására- inkább a viselkedése -nem merem mondani,hogy bátorsága- az elsődleges szempont számomra.
Illetve jó lenne egyszer oda eljutni,hogy az alomból megmondja az ember,milyen jellembeli alapokkal indul a 8-9 hetes komondor az új gazdáknál előre nem ismert szocializáció útjára.
Szerencse kell hozzá,hogy "ráérezzünk"...

Kohári Pisti 2012.01.10. 22:16:20

@Éden02:
Sziasztok!
Nem lep meg,mondtam én ;)
Köszi,hogy benéztél.

Kohári Pisti 2012.01.10. 22:18:02

@Kulcsi Komisz:
Szia!
Köszönöm,hogy idelátogattál!És köszi a biztató szavakat.Nektek is Boldog és sok komondoros eredményt hozó új évet kívánok!

Kohári Pisti 2012.01.10. 22:20:07

@karchasz:
Szia Lali!
Köszi a weboldalt!Ismerem őket,sajnos sok mindenre félévvel,évvel előbb kell előjegyzést/rendelst leadni,de pontosan inenn tervezek magyar baromfikat beszerezni!Ráéreztél ;)Köszönöm a "fogyasztói bizalmat"!

Zrínyi Kati 2012.01.11. 06:52:58

@Kulcsi Komisz: Szia, Csaba!
Köszönöm, hogy aggódsz az egészségemért, de megnyugtatlak, nincs vele semmi gond. )
Nos! Benned is fog, ha ezt elolvasod, hogy azért mert leírtam, vagy azért mert egy újabb csalódás kell, hogy érjen, majd elválik. Minden esetre örülj, hogy ezt az almot nem neked kellett letörzskönyveztetni. Bár még sor kerülhet rá.
Nos! A két nap eltelt. Pisti járt a blogon, a képeket nem vette le, a megkövetés nem történt meg. Én meg szoktam a szavamat tartani, tehát akkor jöjjön az igazság.
A történet a következő. Adva van a mi Kohári Pistink, aki fiatal lelkes titánkánt komondortenyésztésbe kezd. Nyit egy blogot mottóul ezt tűzi ki. „ Nincs más célom az életben, pusztán annyi, hogy amit gyerek- és tizenéves koromban útravalóul kaptam szüleimtől, nagyszüleimtől, azt megőrizzem, de úgy, hogy ne csak emlékeimben éljen, hanem a szerint is éljek: munkában, tisztességben, őszinteségben, a természet erejének maximális elismerésében.”
Nézzük meg, hogyan maradt hű mindehhez!
Nos, Pistikénk, aki pár éve lelkes ifjú titánként komondortenyésztésre adta a fejét és a telekürtölte már a komondoros világot, és a világhálót, hogy a tenyésztők zöme kártyázik a papírokkal, baráti látogatást téve meggyanúsítja a tenyésztőt , hogy olyan kutyára törzskönyveztet, ami soha nem tudott fedezni, vádolva evvel mindazokat, akik ettől a kutyától hoztak le almokat,a-jöttében keltében, vagy a hirdetőújságok hasábjain kalandozva, T..miklóson ráakad egy pénzesgyőri TK-s , talán még tenyészszemlés kantól, és szintén pénzesgyőri ám Tk nélküli kutyától származó alomra. Körbejárva a dolgot, a szülők, jók, az alom gyönyörű, meg kellene venni, és tenyésztésbe vonni, de BUMMM! Ott a fal! A jelen szabályzók szerint ezt az almot nem lehet K-eztetni, akár mennyire jók is a kutyák. Valamit tenni kell. Valahogy papírokat kell nekik szerezni. A legkézenfekvőbb rávenni a rezgőt, hogy csináljon nekik papírokat, így három légy egy csapásra. Lesz hivatalos papírjuk, jó névvel, és ha valami van, mosom kezeimet, én tiszta vagyok mindet a Rezgő nyakába lehet varrni. Ami láthatod, az első konfliktus helyzetben meg is történt. - A baj evvel az, hogy ezt most már a Rezgő is belátja, balszerencséjére a Pistinek. Mert kivel beszélte meg Rezgő ezt a témát? Nyílván Robár Janival, aki Pistikénk gerincességéről bőséggel felvilágosította őt. Tehát az alom megvéve, papírok úszni látszanak, hiába a nyomás a Rezgőre, hiába Fésüs teljes melldobása, tenni kell valamit! Első lépés, feltesz egy képet pénzesgyőri kutyák névvel. Ezt még elnézi az ember. Közben azért kiagyalódik az is, mire lehetne lepapirosoztatni a kutyákat és esik a választás Hídvégi Arthur x Pénzesgyőri Gyömbérre, akik közel távol nincsenek rokonságban az eredeti szülőkkel, de az alom Pénzesgyőri lesz, és hogy ne legyen más lehetősége Rezgőnek, aki még mindig vacillál, Pisti kiteszi a párosítás nevét is a blogra.
Ekkor jövök én a felindulásommal és az állítólagos sz@rkavarásomnmal. Eszes Pistikénk azt gondolja, ha a Rezgő nyakába akasztja a sz@roszsákot, akkor majd én befogom a számat. Nos! A Rezgő csak úgy maradhat tiszta, ha ez az egész napvilágra kerül. Afelől nincs kétségem, hogy Fésüs kitapossa Rezgőből a papírokat az alapján amennyit Janin errőlmár panaszkodott. Megy az agymosás napi szintenNos! Most legalább mindenki pontosan képben van. Tudhatják, ha Kohári úrtól akarnak kutyát venni, nos, az azért nem biztos, hogy az, aminek mondja. Aki mégis úgy gondolja, mert tényleg jók a kutyák, és tényleg nagy kár, hogy nem lehet szabályosan tenyésztésbe vonni őket, nyugodtan rákérdezhet a valódi szülőkre, és annak tudatában léphet velük tovább.
Nos, Csaba! Jogosan volt bennem a méreg? Most, hogy érzed magad?
Tudod, azért elgondolkodtató, hogy egy kutyás szervezet titkára, és elnöke, arra buzdít egy tenyésztőt önös és valljuk be,fajta érdekből is, hogy csaljon a papírokkal,ahelyett, hogy azért küzdene, hogy ezt legálissá lehessen tenni. ((
Akkor most melyik klubnak is érdemes a tagjának lenni?? Tényleg mind a kettőnek.
A kavarás majd ezután jön! De nem a részemről. Fel vagyunk rá készülve mind a hárman, Rezgő is, Robár is, én is, hogy kapjuk a sz@rt a nyakunkba az érintettektől.De Robár Jani azt mondta neki ez megér annyit . Rezgő Jani azt hogy, tudod nekem már mindegy, erőszakosak, énrám már úgy is mondanak mindent, ez az alom úgy is le lesz TK- tetve, akkor legalább ne más nevére. –részben ezt is meg lehet érteni, nekem meg ők a fontosak.
Lehet sz@rakodni, tovább az ügy nem érdekel.
Legyen a 2012 a megbékélés éve! Én már megbékéltem. Neked is jobbulás!

Zrínyi Kati 2012.01.11. 07:04:28

@Kohári Pisti: Igen van stílusom, ezért itt ezen a blogon tettem közzé, hogyan szerzel a Tk nélküli kutyáknak hivatalos papírokat. Megőrízve a magad tisztaságát, klátszatra az ősök becsületét. Nem tudom milyen a tükör nálatok, de valószínű az is vizetkapott.
Fiatal barátom! Én nem haragszom, de Te most igen. Pedig nem bioztos, hogy rosszat tettem neked. Ha kicsit belegondolsz, még az elejáén megóvtalak attól , hogy csalással kezd a tenyésztést. Na és egyet ne felejts el! Valamikor majd Te is ős leszel. Lehessenek Rád is büszkék a gyerekeid, és az unokáid! Írhassanak olyan mottót ők is min Te! Ne szennyezd be a múltjukat, és jövőjüket. Mindenki hinbázhat, ettől vagyunk emberek. Mint ahogy az emailban is írtam a világ mocskos, de nem muszáj bemocskolódni. Most Te is kezdhetsz tisztalappal, igaz némi anyagi és erkölcsi vezsteséged azért lesz ebből a kis malörből. Tanulságot levonhatod! Ahogy azt egy közös ismerősünk mondta veled kapcsolatban, Na igen, az emberek gyakran esnek mások hibájába! Veled is megtörtént, amit eddig másokról állítottál, csak ez avval szemben igaz is.

Kulcsi Komisz 2012.01.11. 07:35:36

@Zrínyi Kati: Szia Kati!

Írásodból kitűnik,hogy szeretitek,tisztelitek a Rezgő Janit.Aggódtok érte! Sokan vagyunk így ezzel! Mégis azt kell mondanom,hogy ha tényleg igaz amit írsz,akkor az igazi felelősség valóban a Rezgőjé! Talán az ő szemét kéne felnyitni,hogy túl sok hasonló történet kering a neve körül. Nem mindegy neki sem! Javaslom,hogy neki is megér 1500 ft-ot egy kiskutya lepapírozása. Ha nem kerül ki Tk-nélküli kiskutya a tenyészetéből megszűnnek a hasonló esetek. Hozzá fűzném még,hogy engem bárki nyomorgathatna,nem papíroznék senkinek! Lehet,neki is nemet mondani! De nekem ez az egész nem logikus! Hogyan lehetne építeni,tenyészetet bizonytalan származású kutyákra? Valóban hiteltelenné teszi a tenyészetet és bizonytalanná a tenyésztést!
Ha Rezgő letörzskönyvezteti a kiskutyákat,gondolom azért teszi,mert valamit félre értettél és minden rendben van a kiskutyák körül. Úgy gondolod én itt többet nem reagálnék a történetre! Jó egészséget kívánok nektek is!

Zrínyi Kati 2012.01.11. 08:04:19

Azt írtam, az emberek gyakran esnek a mások hibájába. Nos , lehet, hogy én is beleestem.
Ez úton megkövetem Fésüs Károly urat, amennyiben ő azt állítja, hogy a fent említettekről ő semmit nem tudott, ez ügyben a két érintett féllel soha nem beszélt.

Zrínyi Kati 2012.01.11. 11:16:41

@Kulcsi Komisz: Én sem óhajtok erre több szót pazarolni. Mindenben egyetértünk. Innentől a felelősség a két félé, miről ,hogyan dönt. Igen igazad van, NEM-et mondani is tudni kell.
A kutya balesetet szenvedett, csonkolódott a farka. azért nem lett rá Tk kiváltva. Nem az 1500 ft miatt, ill akkor még nem is annyi volt.. Nos lehet, hogy agyon kellett volna csapni? Nem tudom. Szerintem joga van élni egy Tk nélküli házörzőként. De ez az én véleményem.

Éden02 2012.01.11. 16:37:11

@Zrínyi Kati:

Kati!
Felhívtam ma a Rezgő Janit és lenne egy tanácsom számodra: mielőtt bármit leírsz a nevében vagy nyilatkozol helyette, előtte beszéld meg vele, ne élj vissza azzal, hogy ő nem internetezik és így nem tud a lejárató kampányodról.
Egyébként pedig hajrá, csak így tovább, hisz minek neki ellenség, mikor ilyen barátai vannak neki, mint Ti!

virányos 2012.01.11. 18:14:36

Szia Kati!

Ha már belevettél abba a lejárató kampányba,amit Rezgő Jani ellen kiterveltél, ráadásul a gyanutlan olvasgatók számára olyan köntösbe ágyazva,mintha az egészről egyesületünk vezetősége tehetne,hát illik rá reagálnom még akkor is,ha személyed a komondorozás szempontjából minden józan gondolkodású kutyás szemében könnyűnek találtatik.
Mindenekelőtt leszögezem nem vagyok népi ellenőr,sem rendőr,sem alomellenőr,hogy jogot gyakoroljak született almok ,értékesített kutyák származásának ellenőrzésére,megjegyezni kívánom,hogy egy valamirevaló DNS vizsgálatot sem tudnék hajlékomban elvégezni,ráadásul ki a fene fogadná azt el.
Rezgő Jani barátomat többen vádolták már papírozási csalásokkal,de eddig senkinek sem sikerült semmit sem rábizonyítaniuk.Neked sem fog ez sikerülni,bármennyire is szeretnéd.
A történetben részedről ez a kényszer (nyomás) hatására elkövetett papírozási csalás egyébként sem mentesítené Rezgő Jani barátomat, de valld be,ez az ötlet igen gyermetegnek bizonyult részedről.
Figyelmedbe ajánlom, Mo.-n az ebek törzskönyvezése a tenyésztő és a Meoe szerződésén alapul a tenyésztési szabályzatokban foglaltak szerint.Amennyiben egyértelmű bizonyítékod van valamely tenyésztő hamis papírozására,haladéktalanul fordulj az illetékes tenyésztői szervezethez és jelentsd nekik az esetet,hiszen mindannyian a tisztességes törzykönyvezés hívei vagyunk.
Miután feljelentésed beigazolódik,szívesen megtárgyalom magam is valamelyik komondoros fórumon a történteket,addig pedig-már ne is haragudj- egy lelkileg sérült egyén vagdalkozásának tekintem irományaidat.
Tekintettel,hogy bejegyzéseid túlnyomórészt aranykoszorús mestertenyésztőnknek,az MKE vezetőségi tagjának Rezgő János tenyésztői tekintélyének alámosására szolgált,egyesületünk nevében felszólítalak,kövesd meg, kérjél tőle itt, ezen a blogon bocsánatot !
Üdvözlettel: Fésüs Károly
süti beállítások módosítása