HTML

Pengyomhegyi

Nincs más célom az életben, pusztán annyi, hogy amit gyerek- és tizenéves koromban útravalóul kaptam szüleimtől, nagyszüleimtől, azt megőrizzem, de úgy,hogy ne csak emlékeimben éljen, hanem aszerint is éljek: munkában, tisztességben, őszinteségben, a természet erejének maximális elismerésében.

Utolsó kommentek

  • Kohári Pisti: Szia! Köszönöm az érdeklődést! Ha nem is nálam -de remélem sokáig kitart;) Üdv, ... (2015.04.14. 22:05) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Szűcs Baláázs: Szép estét! :) Bízom benne, és szerintem rajtam kívül még nagyon sokan, hogy ez a blog még újra "... (2015.04.11. 22:46) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Kohári Pisti: Szia. Ezt jó hallani. Készültem egy komoly munkára,és a "kilátástalanság" -ahogy te fogalmaztál a... (2015.04.11. 20:25) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Szűcs Baláázs: Szia! Nem egyedül jöttem el, hanem menyasszonyommal, és együtt is megyünk haza !:) szerencsére m... (2015.04.09. 21:15) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Kohári Pisti: Üdv. Jelenleg baromfik vannak csak az udvarban. Gyopár egy telephelyre került öregségére -a hallój... (2015.04.08. 19:32) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Utolsó 20

Címkék

2003 (20) 2005 (30) 2006 (66) 2007 (62) 2008 (28) alom (28) bor (120) család (21) cuvée (30) eger (37) emberiség (21) felelősség (57) furmint (23) hárslevelű (19) időjárás (31) jk gyopár (28) kékfrankos (31) kép (272) kk böske (18) klub (54) komondor (248) kőröstetétlen (22) kt gyergyó (36) kutyakiállítás (31) madár (31) magyarság (45) mangalica (30) mudi (18) nagy zsolt (18) olaszrizling (24) pardi norbi (54) pásztorkutya (32) pengyomhegy (72) rudi petitjean (27) szekszárd (25) tagság (29) tenyésztés (103) tokaj (30) vers (36) Címkefelhő

2008.10.27. 15:09 Kohári Pisti

Jószágaim -képekben

Címkék: kép kecske komondor foxi baromfi nagy zsolt mangalica mudi kőröstetétlen jk gyopár tb nóra nyf cincér

Régen voltam,ki tudja mikor leszek... Viszont a hétvégi képeket azonnal felteszem.Elnézést a képminőségért,de ennyire futotta a rohanásból -sűrű volt a (hosszú) hétvége (is)...

Szóval,jó nézelődést.Ja.Úgy nagyjából a jószáglista:

Tyúkok: Bábolna Tetra-H féleségek;elégedett vagyok velük,rántani való korukban isteni húst produkáltak,most meg tojnak rendesen.Jelenleg csak búzán,kukoricán és a föld egyéb javain élnek.

Disznók:szőke mangalicák;nagyon bírják az extenzív tartást,mindig éhesek és csak akkor van velük baj,ha felelőtlenül teret adok nekik és mondjuk kiszabadulnak,pakolnak,díbolnak.Számukra nincs (l)ehetetlen.

Foxi:Finesz 2 éves szuka;lehetetlen nem szeretni,vagy tisztelni,olyan fineszes kutya...ha a többiek nem tudnák,milyen lehetőségek tárháza előtt heverésznek és kínlódnak a semmittevéstől,akkor rá lehet számítani,megmutatja nekik.

Komondorok:Gönci 2 éves szuka,felnőtt végre,úgy is viselkedik,Rosszka 4 hónapos szuka,ha gyerek volna csak tűzrevaló jelzővel tudnám illetni...nem lehet nem szeretni; 8 hetes kora óta úgy ballag a mázsás disznók közé,mintha ő nem csak a kutyák,de úgy általában az állatok,de legalábbis a házi állatok királya volna...

Mudi:Cinci,5 hónapos szuka,hihetetlen értelmi képességgel,lassan a gondolataimat is olvassa,de hogy lesi,az most is biztos.

Egyébként Nagy Zsolt barátom kecskéi is megvannak,Laci bácsiéknál,de új képek nem készültek:itt megtekinhetők a korábbiak.És megmaradni látszik végre egy macska is.Róla is hozok majd képeket -egyszer...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pengyomhegyi.blog.hu/api/trackback/id/tr62734463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Baliházi komondor kennel 2008.10.27. 20:54:17

Szia
Szeretem nézni a jószágos képeket, olvasni az írásaidat. Ezt is olyan élvezhetően írtad le.
De azért hiányolom a kecskés képeket, lsz pótolni legközelebb.
És szeretném itt megköszönni a gratulát amit Hunyornak átadtam.:-)
Üdv NZS

Kohári Pisti 2008.10.28. 09:44:46

Helló!
Hát ha még volna is valaki,aki leugrana hozzánk normális géppel,normális (éles,"komponált" stb.) képeket készíteni,nem csak jószágról,hanem akár tájról,eseményekről is,akkor milyen élvezettel lehetne nézegetni...Merthogy ezek az általam elkapkodott képek súrolják a minősíthetetlen kategória határát.
Nekem van egy Nikon F80-as gépem még a fotózós korszakból,amivel diára fotóztam mikor több időt tudtam erre szánni,bár akkor meg inkább a természetet jártam.Ideje volna rászánni az időt Pengyomhegyre és jóságaira.

Ha Te is úgy gondolod,küldhetnél nekem Hunyorról képeket,vagy akár a jelenlegi állományodról egy bemutató sorozatot néhány adattal,tudnivalóval,kiállítási,esetleg jellempróba eredménnyel!Én személy szerint örülnék neki,ha itt is meg lehetne mutatni a jelenlegi Baliházi tenyészetet!Előre is köszi!

nagylali 2008.10.28. 14:23:31

Tegnap éjfélkor mikor hazértem, a hülye agyammal ágy helyett még ide ültem átfutottam mik történtek. Azóta jár az agyam: láttam valahol egy tanyát nagy táblán hírdette hogy az ősi magyar háziállotok bemutatóhelye. Az a baj, ha megfeszítenek se jut eszembe merre láttam, a neten nem találtam, pedig hasznodra lehetne, van ott a rackától kezdve az erdélyi kopasznyakútyúkon át (nem biztos hogy ez a pontos neve) fodros lúdig minden. De baromfit ha jól emlékszem Gödöllőn is találsz.

Baliházi komondor kennel 2008.10.28. 19:26:31

Pistikém,
Én is csak ámátőr fotós vagyok. A titok nyitja, h gyors gépet vettem, ezzel tudok annyi képet csinálni, h akad néha egy-egy használható.
De legközelebb nem megyek gép nélkül ezt ígérem.
Hunciról csinálok majd egy sorozatott, csak neked, mert tudom, h a kedveceid között van.

Amélie 2008.10.28. 19:50:33

Lali!
Nem a Harcsás Márta-féle tanyára emlékszel te?
A '90-es években létezett,vhol a Balaton-felvidéken,ha jól tudom...ő tartott mindenféle magyar fajtát.Kutyából pedig begyűjtötte mind a 9 -et!Azt konkrétan tudom,h pulit,meg komondort tenyésztett is.

Pisti!
Szépek vagytok ennek a gépnek a közvetítésével is!:))

nagylali 2008.10.28. 20:32:01

Nem, nem ezt mostanában láttam, talán a tavasszal, egy főút mellet volt kirakva egy jó nagy táblán, nem birom fölidézni hol. Egyébként amire te emlékszel, az Ságváron volt, ez Siófok alatt van talán 20 km-re.

Amélie 2008.10.29. 15:44:04

Aha!Kösz a felvilágosítást!Akkor halottam róla,mikor már nem létezett...:(akkor rosszul emlékeztem...

Kohári Pisti 2008.10.30. 10:36:38

Kedves vagy Zsolti,előre is köszönöm és várom nagy-nagy szeretettel!!!!!!!

egri gy-k 2008.10.31. 20:14:43

Szia Pisti
Nagyon szépek a képek, nekem ez az igazi " falusi idil", egy "kis tanya", magyar állatokkal stb...Ki az a kicsi komondor? A juhászos képet már elmentettem , nagyon szeretem az ilyeneket.
További szép napot neked és a családodnak!
egri gy-k

Kohári Pisti 2008.11.04. 13:57:49

Szia Krisz!
Üdvözöllek Pengyomhegyen!Persze,ha időd engedi,inkább személyesen gyertek el élvezni egy kis falusi hangulatot,szívesen látott vendég vagy nálunk!
Rosszka,a legfiatalabb tagunk,egy Betyár kis Tiszagyöngye:) tűzrevaló gyerek,bár ahogy mostanában figyelem,komolyodik kicsit,igaz ehhez némi pedagógiai ráhatás kellett részemről...
Köszi a jó kívánságokat!Ha teheted,nézz be hozzánk máskor is!

egri gy-k 2008.11.06. 23:35:18

Sziasztok
köszönöm szépen,mindenképpen élni fogok a lehetőséggel, és köszi szépen az infókat !
süti beállítások módosítása