HTML

Pengyomhegyi

Nincs más célom az életben, pusztán annyi, hogy amit gyerek- és tizenéves koromban útravalóul kaptam szüleimtől, nagyszüleimtől, azt megőrizzem, de úgy,hogy ne csak emlékeimben éljen, hanem aszerint is éljek: munkában, tisztességben, őszinteségben, a természet erejének maximális elismerésében.

Utolsó kommentek

  • Kohári Pisti: Szia! Köszönöm az érdeklődést! Ha nem is nálam -de remélem sokáig kitart;) Üdv, ... (2015.04.14. 22:05) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Szűcs Baláázs: Szép estét! :) Bízom benne, és szerintem rajtam kívül még nagyon sokan, hogy ez a blog még újra "... (2015.04.11. 22:46) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Kohári Pisti: Szia. Ezt jó hallani. Készültem egy komoly munkára,és a "kilátástalanság" -ahogy te fogalmaztál a... (2015.04.11. 20:25) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Szűcs Baláázs: Szia! Nem egyedül jöttem el, hanem menyasszonyommal, és együtt is megyünk haza !:) szerencsére m... (2015.04.09. 21:15) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Kohári Pisti: Üdv. Jelenleg baromfik vannak csak az udvarban. Gyopár egy telephelyre került öregségére -a hallój... (2015.04.08. 19:32) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Utolsó 20

Címkék

2003 (20) 2005 (30) 2006 (66) 2007 (62) 2008 (28) alom (28) bor (120) család (21) cuvée (30) eger (37) emberiség (21) felelősség (57) furmint (23) hárslevelű (19) időjárás (31) jk gyopár (28) kékfrankos (31) kép (272) kk böske (18) klub (54) komondor (248) kőröstetétlen (22) kt gyergyó (36) kutyakiállítás (31) madár (31) magyarság (45) mangalica (30) mudi (18) nagy zsolt (18) olaszrizling (24) pardi norbi (54) pásztorkutya (32) pengyomhegy (72) rudi petitjean (27) szekszárd (25) tagság (29) tenyésztés (103) tokaj (30) vers (36) Címkefelhő

2009.03.05. 06:50 Kohári Pisti

Bősz Adrián alkot:Báta Cuvée 2006

Címkék: kép 2006 szekszárd cuvée bor bősz adrián báta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Be kell látnom,kiestem a nagyvérkörből,de a kisvérkörben szerepem,vagy inkább -szerényebben nézve csak- a helyzetem mégsem elhanyagolható,hiszen valahol a tüdőgyűjtőerek mentén helyezném el magam:csak úgy nyomatom az éltető anyagot!Száz szónak is egy a vége,nekem nagyon új volt Bősz Adrián neve,de a Báta Cuvée elnevezés is,mely egyébként -általam megítélve- sokra hivatott.Ahogy nézem,mások megítélése szerint is...

No,nem azért,nem azt mondom,hogy a nagy szekszárdi bort alkotta meg,nem,ennél nagyobbat mondok!!!A mindennapok,a hétköznapi vacsorák szekszárdi vörösét alkotta meg,egyébként egy kedvező,azaz egy segítőkész évjáratból -ahogy én 2006-ot eddig kóstolgattam.

Szóval,mindennapok bora nem mindennapi házasítással:kadarka,kékmedoc,kékoportó (nekem is így ízlik kimondani...) és kékfrankos szőlők boraiból."És az eredmény?" Fiatalos,de meleg illatú,virgonc,de nem tolakodó savakkal megáldott,valóban fiatalos és valóban harmónikus vörös bor.A szárazpórbája is tovább fogyasztásra csábító,ahogy a vacsora alatt és után majdnem eltüntetett palack bor ezt bizonyítja is.Jó ivásúnak szoktam nevezni,mert gurul,de nem tartalom nélkül:szekszárdias,izgalmas,gazdag,amennyire 1.400-1.500,- HUF között elérhető az izgalom és gazdagság,de úgy fest,a szekszárdi borvidék borászai számára semmiképpen sem elérhetetlen.Ahogy Bősz Adrián,a borász,úgy én is csak ezt mondhatom: "Szeretettel ajánlom Mindenkinek!"

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pengyomhegyi.blog.hu/api/trackback/id/tr55981180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása