HTML

Pengyomhegyi

Nincs más célom az életben, pusztán annyi, hogy amit gyerek- és tizenéves koromban útravalóul kaptam szüleimtől, nagyszüleimtől, azt megőrizzem, de úgy,hogy ne csak emlékeimben éljen, hanem aszerint is éljek: munkában, tisztességben, őszinteségben, a természet erejének maximális elismerésében.

Utolsó kommentek

  • Kohári Pisti: Szia! Köszönöm az érdeklődést! Ha nem is nálam -de remélem sokáig kitart;) Üdv, ... (2015.04.14. 22:05) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Szűcs Baláázs: Szép estét! :) Bízom benne, és szerintem rajtam kívül még nagyon sokan, hogy ez a blog még újra "... (2015.04.11. 22:46) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Kohári Pisti: Szia. Ezt jó hallani. Készültem egy komoly munkára,és a "kilátástalanság" -ahogy te fogalmaztál a... (2015.04.11. 20:25) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Szűcs Baláázs: Szia! Nem egyedül jöttem el, hanem menyasszonyommal, és együtt is megyünk haza !:) szerencsére m... (2015.04.09. 21:15) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Kohári Pisti: Üdv. Jelenleg baromfik vannak csak az udvarban. Gyopár egy telephelyre került öregségére -a hallój... (2015.04.08. 19:32) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Utolsó 20

Címkék

2003 (20) 2005 (30) 2006 (66) 2007 (62) 2008 (28) alom (28) bor (120) család (21) cuvée (30) eger (37) emberiség (21) felelősség (57) furmint (23) hárslevelű (19) időjárás (31) jk gyopár (28) kékfrankos (31) kép (272) kk böske (18) klub (54) komondor (248) kőröstetétlen (22) kt gyergyó (36) kutyakiállítás (31) madár (31) magyarság (45) mangalica (30) mudi (18) nagy zsolt (18) olaszrizling (24) pardi norbi (54) pásztorkutya (32) pengyomhegy (72) rudi petitjean (27) szekszárd (25) tagság (29) tenyésztés (103) tokaj (30) vers (36) Címkefelhő

2009.12.11. 05:27 Kohári Pisti

Derby Kutyakiállítás 2009 -komondor képek

Címkék: kép kutyakiállítás komondor molnár józsi

Bmudi barátomtól megszokott módon,ismét kaptam komondor képeket kutya szépségversenyről,ezúttal a Budapest CACIB és Derby 2009 eseményről.Be kell valljam,jórészt nem tudom,kinek a kezében melyik komondor szerepel és az eredményekről sem értesültem,csak részben,így tisztábbnak látom nem keverni-kavarni a tippeket,nem írok a képekhez infókat.

Aki tisztában van azzal,melyik képen melyik kutya látható,kinek a tenyészetéből,kinek a tulajdonában,esetleg az eredményt is ismeri,tegye meg,hogy megosztja velünk!Ennek érdekében sorszámozom a képeket!

(Természetesen felismerem Nagy urat és kutyáját,vagy a mélyen tisztelt Jakab Zoltán urat,a HKK 2009. év tenyésztőjét,illetve Wagner "Pinky" Edit asszonyt,vagy Józsi fizimiskarészlete is ismerős,ám megköszönném,ha teljesebb képet adhatnék a láthatókról.Aki tud,segítsen.Köszönöm! A segítséget Eszes Tamástól megkaptam,az eredmények,képfeliratok Tőle származnak és a CACIB-Derby kiállításon születtek.Tisztelettel köszönöm az együttműködést!!!)

Bmudinak mély tiszteletem,köszönöm a képeket!Isten tartsa meg szokásodat Józsikám!

1.) HFGy Kisgesztelyi Harcos Ferkó (T.t.:Nagy Attila -"népviseletben",mellette Jakab Zoltán a Beremendi Bundás tenyészet tulajdonosa /forrás:Eszes Tamás)

 

 

 

 

2.) Szuka a Beremendi Bundás tenyészetből (T.,t.:Jakab Zoltán /forrás Eszes Tamás)

 

 

3.) HDGy,CAC,Res.CACIB Tiszagyöngye Betyár Kincsem (T.:Robár János, t.: Eszes Tamás /forrás:Eszes Tamás)

 

4.) Res.CAC Titok Óhungarikum (T.:Korózs Gábor,t.:Ballai József /forrás:Eszes Tamás)

 

 

 

5.)Kisgesztelyi Harcos Ferkó (T.,t.: Nagy Attila /forrás:Eszes Tamás)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.)

 

 

7.)

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pengyomhegyi.blog.hu/api/trackback/id/tr431587874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomi6 2009.12.27. 18:42:18

Én ott voltam mind a két kiállításon és néhány infót tudok a képen láthatókról! Az első képen a Derby kiállításról látható Kisgesztelyi Harcos Ferkó,Hfgy T,t: Nagy Atilla és mellette Jakab Zoltán látható. A kutyák nevével gondban vagyok már nem igazán emlékszem rá! 2)Szintén Jakab Zoltán látható egy saját tenyésztésű szukával. 3)Tiszagyöngye Betyár Kincsem T: Robár János, t: Eszes Tamás, A Cacib kiállításon egy Res. CAC-ot kapott. A Cacib Derbyn pedig CAC, Res.CACIB, Hdgy
4) Titok Óhungarikum T: Kórózs Gábor, t: Ballai József, ő is ott volt a Cacibon ott CAC-ot kapott, a CACIB-DERBY kiállításon pedig Res.CAC-ot.5) Kisgesztelyi Harcos Ferkó, alatta Jakab Zoltán alatta pedig Wagner Edit és Nagy Atilla látható!

Kohári Pisti 2010.01.04. 17:26:24

@Tomi6:
Kedves Tomi6!
Tisztelettel köszönöm az információkat,amint lesz egy kis időm,a bejegyzés képeinél is feltüntetem az eredményeket,megjelölve a forrást!
Hogyhogy a komondor körnél töltötted azt a két napot?Neked is van komondorod,vagy valaki ismerőssel,rokonnal voltál "komondorozni"?
Köszi mégegyszer és egészségben,szeretetben gazdag,sikeres új évet kívánok Neked!

Tomi6 2010.01.05. 20:30:36

Köszönöm!
Nekem is van komondorom Tiszagyöngye Betyár Kincsem, ő a hármas képen látható!

Kohári Pisti 2010.01.06. 17:08:53

@Tomi6:
Gratulálok!!!Mennyi idős most?

Tomi6 2010.01.08. 08:18:58

Köszönöm! Január 25-én lesz 2 éves!

Kohári Pisti 2010.01.11. 03:27:42

Megnéztem a felmenőit és igen komoly ősökkel bír a szukád,de erről nyílván Te is tudsz,nem mondtam újat!Ránézésre is kiköpött "Ciklonos" a kutya -bár,ezt így utólag okoskodásnak találhatják,mindegy,csak rá kell nézni.

És milyen "belülről"?Úgy értem,eddigi kiállítási eredményeit tekintve remek kis leszármazott,de mégis a legfontosabb,milyen a családban,azaz mennyire találtad meg a komondorban azt,amit kerestél,keresel?

Tomi6 2010.01.11. 21:32:23

Maximálisan elégedett vagyok vele! A házunkat rendíthetetlenül őrzi, tavaly augusztusban született meg a kishúgom és vele játszik a legtöbbet! Érdekes dolog és én is elcsodálkoztam rajta, hogy egy ilyen hatalmas és erős kutya milyen gyengéden és óvatosan bánik vele! Szinte érzi, hogy ő még kicsi és nem lehet vele olyan dolgokat megcsinálni, mint egy felnőtt emberrel! Az egész családdal nagyon jó a kapcsolata! Az édesanyám még régebben nagyon félt tőle! Többször is próbáltuk rávenni, hogy ne féljen simogassa meg és egykettőre megbarátkozik vele! És így is lett! Nagyon örülök, hogy komondort választottunk és annak meg különösen, hogy egy ilyen remek kutyát! Az elkövetkező fél évben megpróbálunk sort keríteni egy fedeztetésre és szeretnénk egy kennelt alapítani a fajta hírnevének öregbítésében!

Kohári Pisti 2010.01.12. 18:55:14

@Tomi6:
Nagyon boldoggá tesz mindaz,amit leírtál,megosztottál itt mindenkivel:elégedett vagy a családba illeszkedésével,azaz találni itt először félő felnőttet,aki megbarátkozik vele,kisgyermeket,akivel külön elbánás módot alkalmaz a komondorod és rendíthetetlen házőrző!Azért nagy öröm ez,mert EZ A KOMONDOR!
Én is leírtam már elégedettségemet,szinte pontosan ugyanezen okok miatt több helyen,pl. itt a blogon,vagy egyszer a fajtagondozó szervezet magazinjában,Nagy Zsolt tenyésztő blogján.

Kívánok Neked sok kitartást,eredményes kiállítói tevékenységet,sok-sok tervednek megfelelő kis komondort egy kiváló tenyészszukával és kívánok minden kis komondornak,ami tőled kikerül,ilyen lelkes,törődő,ambíciózus gazdát!!!!

Tomi6 2010.01.12. 22:15:30

Köszönöm! :) Viszont kívánom!
süti beállítások módosítása