HTML

Pengyomhegyi

Nincs más célom az életben, pusztán annyi, hogy amit gyerek- és tizenéves koromban útravalóul kaptam szüleimtől, nagyszüleimtől, azt megőrizzem, de úgy,hogy ne csak emlékeimben éljen, hanem aszerint is éljek: munkában, tisztességben, őszinteségben, a természet erejének maximális elismerésében.

Utolsó kommentek

  • Kohári Pisti: Szia! Köszönöm az érdeklődést! Ha nem is nálam -de remélem sokáig kitart;) Üdv, ... (2015.04.14. 22:05) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Szűcs Baláázs: Szép estét! :) Bízom benne, és szerintem rajtam kívül még nagyon sokan, hogy ez a blog még újra "... (2015.04.11. 22:46) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Kohári Pisti: Szia. Ezt jó hallani. Készültem egy komoly munkára,és a "kilátástalanság" -ahogy te fogalmaztál a... (2015.04.11. 20:25) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Szűcs Baláázs: Szia! Nem egyedül jöttem el, hanem menyasszonyommal, és együtt is megyünk haza !:) szerencsére m... (2015.04.09. 21:15) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Kohári Pisti: Üdv. Jelenleg baromfik vannak csak az udvarban. Gyopár egy telephelyre került öregségére -a hallój... (2015.04.08. 19:32) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Utolsó 20

Címkék

2003 (20) 2005 (30) 2006 (66) 2007 (62) 2008 (28) alom (28) bor (120) család (21) cuvée (30) eger (37) emberiség (21) felelősség (57) furmint (23) hárslevelű (19) időjárás (31) jk gyopár (28) kékfrankos (31) kép (272) kk böske (18) klub (54) komondor (248) kőröstetétlen (22) kt gyergyó (36) kutyakiállítás (31) madár (31) magyarság (45) mangalica (30) mudi (18) nagy zsolt (18) olaszrizling (24) pardi norbi (54) pásztorkutya (32) pengyomhegy (72) rudi petitjean (27) szekszárd (25) tagság (29) tenyésztés (103) tokaj (30) vers (36) Címkefelhő

2008.12.07. 08:11 Kohári Pisti

Konyári 2008

Címkék: bor konyári

"Az optimista két garassal a zsebében is Úr,a pesszimista teli páncélszekrényekkel is senki."

 

 

Nem tudom,hol olvastam ezt az idézetet,sajnos azt sem tudom kitől,de látva a híradásokat megéri bízni,pozitívan gondolkodni,sok-sok magyar embertársamnak pedig egyenesen tanítani kellene ezt a fajta hozzáállást.Nos,én is pesszimista voltam,mégis véleményem szerint a legjobb helyen landolt a Bor Akadémia "Év bortermelője 2008" díja!

Ahogy azt elemezgettük,sok értelme -a marketingen kívül- nincs a borász "Kossuth-díjnak",mivel olyan furán adják-kapják,legalábbis,ha némi logikát keresünk benne.Most mégis olyan borászat kapta meg,amelynek örülök.Ahogy a Művelt Alkesz rezedája is mondja:kis emberek asztalára is oda lehet tenni a Konyári borokat,mert elérhetők és minden boruknak van egy olyan struktúrája,amelytől azok élvezhetők -és hát,valahol a borivászat lényege is az,mint a férfi-nő párkapcsolaté:jó legyen,élvezhető legyen,boldoggá tegye az embert (én már rég nem keresem a hibákat)...

Igaz,a nagy Konyári reménységet,mint az említett Páva,melyet itt minden poszt istenít nem kóstolhattam még,de majd hátha Pardi Norbi barátom tud ehhez némi adalékkal szolgálni.

Gratulálok!Örülök,hogy Konyári János és fia,Dániel kapta a díjat -olyan,mintha meghallották volna az "akadémikusok" az idézettel nyitó posztom és elölről kezdenék... amiben jeleztem,ők állnak legközelebb a szívemhez- én nekik adtam volna a díjat.Megkapták.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pengyomhegyi.blog.hu/api/trackback/id/tr56808765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása