HTML

Pengyomhegyi

Nincs más célom az életben, pusztán annyi, hogy amit gyerek- és tizenéves koromban útravalóul kaptam szüleimtől, nagyszüleimtől, azt megőrizzem, de úgy,hogy ne csak emlékeimben éljen, hanem aszerint is éljek: munkában, tisztességben, őszinteségben, a természet erejének maximális elismerésében.

Utolsó kommentek

  • Kohári Pisti: Szia! Köszönöm az érdeklődést! Ha nem is nálam -de remélem sokáig kitart;) Üdv, ... (2015.04.14. 22:05) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Szűcs Baláázs: Szép estét! :) Bízom benne, és szerintem rajtam kívül még nagyon sokan, hogy ez a blog még újra "... (2015.04.11. 22:46) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Kohári Pisti: Szia. Ezt jó hallani. Készültem egy komoly munkára,és a "kilátástalanság" -ahogy te fogalmaztál a... (2015.04.11. 20:25) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Szűcs Baláázs: Szia! Nem egyedül jöttem el, hanem menyasszonyommal, és együtt is megyünk haza !:) szerencsére m... (2015.04.09. 21:15) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Kohári Pisti: Üdv. Jelenleg baromfik vannak csak az udvarban. Gyopár egy telephelyre került öregségére -a hallój... (2015.04.08. 19:32) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Utolsó 20

Címkék

2003 (20) 2005 (30) 2006 (66) 2007 (62) 2008 (28) alom (28) bor (120) család (21) cuvée (30) eger (37) emberiség (21) felelősség (57) furmint (23) hárslevelű (19) időjárás (31) jk gyopár (28) kékfrankos (31) kép (272) kk böske (18) klub (54) komondor (248) kőröstetétlen (22) kt gyergyó (36) kutyakiállítás (31) madár (31) magyarság (45) mangalica (30) mudi (18) nagy zsolt (18) olaszrizling (24) pardi norbi (54) pásztorkutya (32) pengyomhegy (72) rudi petitjean (27) szekszárd (25) tagság (29) tenyésztés (103) tokaj (30) vers (36) Címkefelhő

2010.04.16. 23:23 Kohári Pisti

12 naposak

Címkék: kép alom komondor pengyomhegy tenyésztés jk gyopár kt gyergyó

Egy-két napja át kellett költöztetnem a kis családot a "szülőszobáról" egy tágasabb helyre,így mostmár kinyílt szemükkel,egyre mozgékonyabbak lehetnek majd.

Fogadjátok szeretettel a 2010. április 15.-én készült képeket Jászkiséri Kócos Gyopár és Királytelki Gyergyó utódairól!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pengyomhegyi.blog.hu/api/trackback/id/tr21928229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kohári Pisti 2010.04.17. 06:21:41

@Baliházi komondor kennel:
Megtisztelő Zsolt,köszönjük!
De mondtam már:az érdem nem az enyém.
Üdv!

Baliházi komondor kennel 2010.04.17. 07:05:56

Butaság.
Az érdem mindig a tenyésztőé. A tenyésztő pedig az, akinél az alom születik!
Még akkor is, ha az, az első alom nála.
Ezeket a kiskutyákat megfelelően fel kell tudni nevelni. Igaz, még nem tudod, mennyi dolog lesz velük, az első 3 hétben az anya „felel” értük. De utána már nagyon sok múlik, magán a gazdán is. Hidd el, sokan nézik irigykedve a képeket (bevallom most, egy kicsit én is).
Nincs olyan ember, aki tenyésztőnek vallja (gondolja!) magát, aki ne szeretne almot. Pláne egy ilyen szép kis almot! Hánynak nem, vagy csak nagyon nehezen jön össze. (saját példád is ezt bizonyítja!)
Ilyenkor azért annak, aki ezt az utat választotta, hogy komondorral foglalkozzon, megdobban a szíve.
A kis irigység után, meg majd jön a „sárga” változata, ha el is adod őket. :-)

SOMA BEAR 2010.04.17. 12:40:32

Én ugyan nem vagyok tenyésztő, de imádom a kutyákat és épp ezért az én szívem is megdobban a kölykök láttán! Másfelől szomorúan olvasom, hogy itt is a bürokrácia, a magukat mindenki felett állónak gondoló , választott tisztségviselők kötnek bele a dolgokba, ragaszkodva a szabályzat betű szerinti betartásához. Pedig nekik igazán az lenne a dolguk, hogy a fajta érdekeit nézzék! Két megfelelő vérvonallal rendelkező, törzskönyves kutya természetes párosodása nem hiszem , hogy egetverő bűn, vagy hiba lenne! Ha életerős, egészséges utódok születtek a frigyből, akkor mi a baj?
Bár mint mondottam, nem vagyok tenyésztő, de fajtamentő hatalmi pozícióban sem voltam soha, így nem is érthetem őket!
Pisti! Neked kitartást a „harcodhoz”, mi veled vagyunk!

Soma

Kohári Pisti 2010.04.17. 14:14:18

@SOMA BEAR:
Köszi Soma!
Jól esik,amit írsz,mégha nem túl vidám körülmények is szülték gondolataidat,gondolatainkat.
(Kérésedre törölve ;-) -és,igenis sokat jelent számomra,hogy érdeklődsz egy magyar fajta iránt és örülök,hogy laikusként is átlátod:"nem diploma kell hozzá"...
Köszi biztató szavaid.
Májusban gyertek kis komondorozni,mielőtt -jó esetben (?) mind- elviszik!!!

karchasz 2010.04.17. 20:03:22

Első alomnál nem hiszem hogy Zsolthoz hasonlóan "névadóversenyt" szerveznél, de ha vannak már nevek, megosztanád velünk őket?
süti beállítások módosítása