HTML

Pengyomhegyi

Nincs más célom az életben, pusztán annyi, hogy amit gyerek- és tizenéves koromban útravalóul kaptam szüleimtől, nagyszüleimtől, azt megőrizzem, de úgy,hogy ne csak emlékeimben éljen, hanem aszerint is éljek: munkában, tisztességben, őszinteségben, a természet erejének maximális elismerésében.

Utolsó kommentek

  • Kohári Pisti: Szia! Köszönöm az érdeklődést! Ha nem is nálam -de remélem sokáig kitart;) Üdv, ... (2015.04.14. 22:05) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Szűcs Baláázs: Szép estét! :) Bízom benne, és szerintem rajtam kívül még nagyon sokan, hogy ez a blog még újra "... (2015.04.11. 22:46) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Kohári Pisti: Szia. Ezt jó hallani. Készültem egy komoly munkára,és a "kilátástalanság" -ahogy te fogalmaztál a... (2015.04.11. 20:25) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Szűcs Baláázs: Szia! Nem egyedül jöttem el, hanem menyasszonyommal, és együtt is megyünk haza !:) szerencsére m... (2015.04.09. 21:15) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Kohári Pisti: Üdv. Jelenleg baromfik vannak csak az udvarban. Gyopár egy telephelyre került öregségére -a hallój... (2015.04.08. 19:32) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Utolsó 20

Címkék

2003 (20) 2005 (30) 2006 (66) 2007 (62) 2008 (28) alom (28) bor (120) család (21) cuvée (30) eger (37) emberiség (21) felelősség (57) furmint (23) hárslevelű (19) időjárás (31) jk gyopár (28) kékfrankos (31) kép (272) kk böske (18) klub (54) komondor (248) kőröstetétlen (22) kt gyergyó (36) kutyakiállítás (31) madár (31) magyarság (45) mangalica (30) mudi (18) nagy zsolt (18) olaszrizling (24) pardi norbi (54) pásztorkutya (32) pengyomhegy (72) rudi petitjean (27) szekszárd (25) tagság (29) tenyésztés (103) tokaj (30) vers (36) Címkefelhő

2009.06.30. 23:34 Kohári Pisti

Heimann,Baranya-völgyi Kékfrankos 2007

Címkék: szekszárd kékfrankos heimann bor 2007 farkas zsuzsanna

Mint említettem,volt egy-két nem régen megejtett aktus,melyekről nem sokat szóltam,"mindezideig"... Most azonban szépen sorban bepótolom a lemaradást és van itt olyan tétel is,melyről külön kell szólnom.Lássuk!

 

 

Nem olyan régen egy ceglédi,Farkas Zsuzsa jóvoltából létrejött Heimann kóstoló kapcsán már próbáltam kiemelni ezt a bort,az egyébként hozzáhasonlóan magas színvonalú többi Heimann bor közül,talán nem véletlenül.Mint akkor is jeleztem,a kóstolási sor legvégén,mely -bizonyítva Heimann úr tiszteletre méltó hozzáállását- még Cervaest és Barbárt is tartalmazott egyedül ezt a bort,a Kékfrankost kóstoltam vissza és tarolt.Azaz éppen hogy,olyan stabilan állt,mint ha csak az égboltot kellene megtartania savaival -pedig "csak" sokrétűségét és elegáns testét kell támogatnia...

Nagyjából 3 hete dugóztam ki és nagyjából azóta áll a félpalack a hűtőajtóban.A hétvégén édesanyámmal és párommal "eltüntettük".Nyoma nem volt a visszadugózás miatti egyensúlyvesztésnek,vagy billenésnek,sőt,olyan érett szedresség jött a szekszárdi dűlőből az elegáns test,elegáns savak és zamatgazdagság elé,hogy valami isteni volt!

Érdekességként megjegyzem,hogy nekem az Első nekifutás is tetszett 2006-ból,egy számomra kedvesebb évjáratból,és mikor múlt héten a szegedi Bortársaságnál találtam is belőle néhány palackkal,nem bírtam ki hogy egyet ne vegyek,de jött is a jóindulatú eladói kérdés:"Miért nem a Baranya-völgyiből?" Nos,"vissza szeretném kóstolni" ezt a 2006-os Heimann Kékfrankost,hogy lássam,érezzem a különbséget a csak a Baranya-völgyiből készülthöz képest.Mindkét esetben remek kékfrankossal van dolgunk az már biztos!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pengyomhegyi.blog.hu/api/trackback/id/tr451217009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása