HTML

Pengyomhegyi

Nincs más célom az életben, pusztán annyi, hogy amit gyerek- és tizenéves koromban útravalóul kaptam szüleimtől, nagyszüleimtől, azt megőrizzem, de úgy,hogy ne csak emlékeimben éljen, hanem aszerint is éljek: munkában, tisztességben, őszinteségben, a természet erejének maximális elismerésében.

Utolsó kommentek

  • Kohári Pisti: Szia! Köszönöm az érdeklődést! Ha nem is nálam -de remélem sokáig kitart;) Üdv, ... (2015.04.14. 22:05) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Szűcs Baláázs: Szép estét! :) Bízom benne, és szerintem rajtam kívül még nagyon sokan, hogy ez a blog még újra "... (2015.04.11. 22:46) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Kohári Pisti: Szia. Ezt jó hallani. Készültem egy komoly munkára,és a "kilátástalanság" -ahogy te fogalmaztál a... (2015.04.11. 20:25) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Szűcs Baláázs: Szia! Nem egyedül jöttem el, hanem menyasszonyommal, és együtt is megyünk haza !:) szerencsére m... (2015.04.09. 21:15) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Kohári Pisti: Üdv. Jelenleg baromfik vannak csak az udvarban. Gyopár egy telephelyre került öregségére -a hallój... (2015.04.08. 19:32) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Utolsó 20

Címkék

2003 (20) 2005 (30) 2006 (66) 2007 (62) 2008 (28) alom (28) bor (120) család (21) cuvée (30) eger (37) emberiség (21) felelősség (57) furmint (23) hárslevelű (19) időjárás (31) jk gyopár (28) kékfrankos (31) kép (272) kk böske (18) klub (54) komondor (248) kőröstetétlen (22) kt gyergyó (36) kutyakiállítás (31) madár (31) magyarság (45) mangalica (30) mudi (18) nagy zsolt (18) olaszrizling (24) pardi norbi (54) pásztorkutya (32) pengyomhegy (72) rudi petitjean (27) szekszárd (25) tagság (29) tenyésztés (103) tokaj (30) vers (36) Címkefelhő

2008.10.13. 10:38 Kohári Pisti

Elnökjelölt -jogos igény a lapok megtekintésére

Címkék: klub komondor tagság

Kérem tisztelettel,előállok némi magyarázattal komondor ügyekben,ugyanis jogos igényként fogalmazták meg komondoros ismerőseim,barátaim,hogy az elmúlt pár évben kivettem a részem néhány komondoros fórumon a véleményformálásból, -alakításból egyaránt,és egy-két hete/hónapja eltűntem,mint szürke szamár a ködben...

Nagyjából két éve veszek részt a komondoros vérkeringésben,pusztán azért,mert feleségemmel úgy döntöttünk,komondorunk lesz.Úgy képzeltem el,hogy minden komondor tulajdonos,tenyésztő,tartó olyan mint amit a komondor -mint eredetileg a puszta halk,nemes szinte természetes része- megkíván,determinál:egyenes,nyílt tekintetű,gerinces,büszke.A kiállításokat járva,és egyéb fórumokon kommunikálva a komondorosokkal sok esetben ezzel találkoztam,több esetben nem igazán,de minden esetben mindenki szinte ugyanazokat a fajtával kapcsolatos problémákat,kérdéseket fogalmazta meg.Már csak azt nem értettem meg,hogy,ha szinte mindenki látja mi minden az,amin változtatni kellene,akkor hogy a frászban nem történik semmi.(Azóta az élet megmagyarázott egy-két számomra érthetetlen dolgot.)

Jártattam a számat,kérdéseimmel a komondor fajtáért felelős,a fajtagondozó szervezethez,a Hungária Komondor Klub vezetőségéhez jutottam el,ahol azt is "elértem" -bár nem ez volt a célom,nem gondoltam,hogy ezt egy klubban el kell érni- hogy beszélgessünk,nyíltan,közösen a fajta és szervezete,valamint a szervezet tagsága közös ügyeiről.Történni azonban semmi nem történt.Azaz,valami megmozdult.Azt tapasztaltam,hogy a többség végre ráébredt felelőssége tudatára,ráébredt arra,hogy nincs idő késlekedésre,illetve,talán megmozdult a tagságban a tenni akarás:a láblógatós langyos lábvízből elegük lett.Talán,félremagyarázható,vagy csak félreérthető vagyok,így kifejtem:az ég világon senki nem vitatja a Hungária Komondor Klub eddigi vezetésének eddigi érdemeit,így én sem,és soha,de soha nem kívántam személyeskedésbe belemenni,mivel engem soha nem ért semmilyen személyes sérelem klubunk részéről (pl. Gönci kutyámat mindössze az első évben hordtam kiállításokra,melyeken kitűnően szerepelt,majd később csak -a sokkal kényelmesebb és nagyobb tapasztalatgyűjtésre lehetőséget adó- nézőként jelentem meg a legtöbb rendezvényen) hozzá teszem,nem hogy sérelem nem ért,de Udvardiné Lukács Ilona elnök asszony minden emailomra készséggel válaszolt,segítőkész volt és a kiállításokon Udvardi Péterrel együtt széles mosollyal fogadott...

Aztán,úgy hozta a sors és a tagság egy részének kívánsága (/akarata?),hogy a közeljövőben esedékes tisztújító közgyűlésen jelölni szeretnének az elnöki posztra -mások más posztra,de vannak akik meg mint "kis fiatal taknyosként",a lehető legmelegebb éghajlatra kívánnának (nem,nem Kenyába,az túl szép volna,sokkal inkább mondjuk a Pokolba.Hogy miért,ne kérdezzétek.Magam sem értem.).Kérem tisztelettel,soha,de soha nem támadtam senkit,mégha a legtöbb általam felvetett témát többen is saját személyük elleni támadásnak vették.Talán,el kellene gondolkodni azon,vajon miért.A legideillőbb (be)szólást Bácskai Jani bácsitól idézem,aki mellett volt szerencsém szinte végig hallgatni a "Kohári István tagtársunk kérdéseinek megbeszélésére" rendezett napirendi pont 1,5-2 órás acsarkodását:"Egy kis kavicsot dobtál az állóvízbe és mégis,mekkora hullámokat vert."

Az Európa Kutyakiállításon szervezett Hungária Komondor Klub kiállításának körülményei tovább korbácsolták a hangulatot,mely korbácsolásban én szánt szándékkal nem vettem,nem veszek részt,mivel,egész egyszerűen nem voltam ott.Egyébként sincs szándékomban olyan fórumokon megszólalni,ahol -teljesen jogosan- az elkeseredés szülte szófordulatok uralkodnak,illetve olyan fórumon sem,ahol egy-két "minősíthetetlen",vagy "csürhébe rugdósós" hozzászólás után az egész topicot,hangsúlyozom az összes addigi hozzászólást törli a mélyen tisztelt moderátor -információim szerint- utólag egyeztetve a Hungária Komondor Klub hivatalos fóruma felett -majdnem- teljhatalmat gyakorló elnök asszonnyal.Innen a bemutatkozásomat is töröltettem Papp Gábor moderátorral.Megértéssel fogadta kérésemet.

Ugyanakkor néma nem leszek,mert hiszem,hogy a beszéd vezet a megoldások felé.Éppen ezért,a Papp Gábor által szervezett (?) komondoros baráti beszélgetésen -mely legutóbbi információm szerint október 25.-én,szombaton lesz Budapesten,vagy talán Érden (?),aki tudja,írja meg- mint eddig is minden véleményemet,a klubbal kapcsolatos elképzeléseimet is el fogom mondani minden jelenlévőnek,hogy megbeszéljük,és a komondort szolgáló közös nevezőre jussunk mi,különböző emberek,akik különbözően éljük életünket,különböző utakat látunk a megoldás felé,de mégis a komondorban egyként,együtt,egy tenni akaró és feladatokat vállaló csapatként működhetünk.Ha,képesek vagyunk a komondorért tenni,szabadidőnkből,energiánkból és pusztán szellemi kapacitásunkból áldozni,együtt gondolkodni.Mondom:a komondorért.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pengyomhegyi.blog.hu/api/trackback/id/tr50711200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amélie 2008.10.16. 16:45:45

Szia!
Szívből gratulálok a jelölésedhez!:)
Bármilyen tisztséget is szavaznak meg Neked,azzal a Klub csak jól járhat,mert helyt fogsz állni,sőt,mi több:lelkiismeretesen,szívvel lélekkel fogsz dolgozni!

"Úgy képzeltem el,hogy minden komondor tulajdonos,tenyésztő,tartó olyan mint amit a komondor -mint eredetileg a puszta halk,nemes szinte természetes része- megkíván,determinál:egyenes,nyílt tekintetű,gerinces,büszke."-
-Én is így képzeltem el...
A folytatásra is csak bólogatni tudok!

Kohári Pisti 2008.10.17. 06:57:54

Szia!
Örülök,hogy itt vagy és belecsaptál rendesen.Köszönöm elismerő szavaidat,de azért Te nagyon jól tudod,hogy a történethez hozzátartozik:egyedül nem megy.

Ha átnézed az utóbbi hetek,napok fejleményeit a fórumokon,akkor hamar belátjuk,hogy kicsit csiszolni kell még a módszereinken és a mentalitásunkon.Mindannyiunknak!
süti beállítások módosítása