HTML

Pengyomhegyi

Nincs más célom az életben, pusztán annyi, hogy amit gyerek- és tizenéves koromban útravalóul kaptam szüleimtől, nagyszüleimtől, azt megőrizzem, de úgy,hogy ne csak emlékeimben éljen, hanem aszerint is éljek: munkában, tisztességben, őszinteségben, a természet erejének maximális elismerésében.

Utolsó kommentek

  • Kohári Pisti: Szia! Köszönöm az érdeklődést! Ha nem is nálam -de remélem sokáig kitart;) Üdv, ... (2015.04.14. 22:05) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Szűcs Baláázs: Szép estét! :) Bízom benne, és szerintem rajtam kívül még nagyon sokan, hogy ez a blog még újra "... (2015.04.11. 22:46) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Kohári Pisti: Szia. Ezt jó hallani. Készültem egy komoly munkára,és a "kilátástalanság" -ahogy te fogalmaztál a... (2015.04.11. 20:25) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Szűcs Baláázs: Szia! Nem egyedül jöttem el, hanem menyasszonyommal, és együtt is megyünk haza !:) szerencsére m... (2015.04.09. 21:15) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Kohári Pisti: Üdv. Jelenleg baromfik vannak csak az udvarban. Gyopár egy telephelyre került öregségére -a hallój... (2015.04.08. 19:32) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Utolsó 20

Címkék

2003 (20) 2005 (30) 2006 (66) 2007 (62) 2008 (28) alom (28) bor (120) család (21) cuvée (30) eger (37) emberiség (21) felelősség (57) furmint (23) hárslevelű (19) időjárás (31) jk gyopár (28) kékfrankos (31) kép (272) kk böske (18) klub (54) komondor (248) kőröstetétlen (22) kt gyergyó (36) kutyakiállítás (31) madár (31) magyarság (45) mangalica (30) mudi (18) nagy zsolt (18) olaszrizling (24) pardi norbi (54) pásztorkutya (32) pengyomhegy (72) rudi petitjean (27) szekszárd (25) tagság (29) tenyésztés (103) tokaj (30) vers (36) Címkefelhő

2008.11.10. 12:02 Kohári Pisti

Ájtatos manó (Mantis religiosa)

Címkék: kép madár kőröstetétlen pengyomhegy ásóbéka cselőpók imádkozó sáska

Kérem szépen,újra és újra be kell látnom,hogy egy csoda részese vagyok,de legalábbis egy csodálatos élőhelyre sikerült telepednem és,hogy jól döntöttem,amikor feleségemmel családunkat a Pengyomhegyre terveztük megalapítani.Egyszer,vagy kétszer már biztosan említettem,a házi állataink mellett,mennyi "önkéntes" úgy nevezett vad háziállítunk is van,mondom önszántukból -bár ez egy picit képzavar,merthogy...de ezt majd máskor kifejtem.Jöjjön most egy új felfedezett a vadonból,azaz ablakpárkányunkról...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szóval,valamelyik nap említette párom,hogy a gyerekkel egy imádkozó sáskát láttak az ablakpárkányon.Valamilyen oknál fogva -talán,mert párom egyszer-kétszer már bizonyította zoológiában való,mondjuk úgy járatlanságát- méltatlankodva jegyeztem meg,hogy az képtelenség.Persze,végig gondoltam Pengyomhegy "képtelenségeinek" tárházat,és másnap megnéztem a helyet.Nem volt ott,de még egy-két nap eltelt és újra jött a felfedező csapat,hogy apa,megint ott van.Tényleg ott volt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Csóró sáska le volt lassulva,de a napi eltűnés,előtűnés alapján feltételezem,hogy aktív volt -bár elsőre azt hittem,azért tűnt el,mert esetleg egy éhenkórász mezei veréb  -sáskánk nagy lomhasága közepette- lenyelhette... Nem nyelte ezt le semmi,azonban én gyorsan kattintottam párat,amiből,talán használható kép is lett.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Azért javaslom,itt nézelődjön mindenki,klassz képeket talál,illetve itt,vagy itt , esetleg itt olvasson még utána ennek a ritkaságnak,amivel én eddig csak korábbi terepgyakorlataim során a Fertő-tó környéki védett természeti környezetben,illetve Duna ártérben és talán,Fertőrákoson a bánya múzeumban találkoztam.De,így voltam a barna ásóbékával és a cselőpókkal a kömpöci határban,illetve élő,saját környezetében élő gőtét is csak a kertemben láttam először és azóta is...

Na,szóvl,mint kiderült,mi meg ideköltöztünk Manóékhoz...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pengyomhegyi.blog.hu/api/trackback/id/tr90760395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása