HTML

Pengyomhegyi

Nincs más célom az életben, pusztán annyi, hogy amit gyerek- és tizenéves koromban útravalóul kaptam szüleimtől, nagyszüleimtől, azt megőrizzem, de úgy,hogy ne csak emlékeimben éljen, hanem aszerint is éljek: munkában, tisztességben, őszinteségben, a természet erejének maximális elismerésében.

Utolsó kommentek

  • Kohári Pisti: Szia! Köszönöm az érdeklődést! Ha nem is nálam -de remélem sokáig kitart;) Üdv, ... (2015.04.14. 22:05) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Szűcs Baláázs: Szép estét! :) Bízom benne, és szerintem rajtam kívül még nagyon sokan, hogy ez a blog még újra "... (2015.04.11. 22:46) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Kohári Pisti: Szia. Ezt jó hallani. Készültem egy komoly munkára,és a "kilátástalanság" -ahogy te fogalmaztál a... (2015.04.11. 20:25) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Szűcs Baláázs: Szia! Nem egyedül jöttem el, hanem menyasszonyommal, és együtt is megyünk haza !:) szerencsére m... (2015.04.09. 21:15) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Kohári Pisti: Üdv. Jelenleg baromfik vannak csak az udvarban. Gyopár egy telephelyre került öregségére -a hallój... (2015.04.08. 19:32) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Utolsó 20

Címkék

2003 (20) 2005 (30) 2006 (66) 2007 (62) 2008 (28) alom (28) bor (120) család (21) cuvée (30) eger (37) emberiség (21) felelősség (57) furmint (23) hárslevelű (19) időjárás (31) jk gyopár (28) kékfrankos (31) kép (272) kk böske (18) klub (54) komondor (248) kőröstetétlen (22) kt gyergyó (36) kutyakiállítás (31) madár (31) magyarság (45) mangalica (30) mudi (18) nagy zsolt (18) olaszrizling (24) pardi norbi (54) pásztorkutya (32) pengyomhegy (72) rudi petitjean (27) szekszárd (25) tagság (29) tenyésztés (103) tokaj (30) vers (36) Címkefelhő

2010.04.11. 09:37 Kohári Pisti

A közös cél a komondor legyen! 02

Címkék: klub felelősség komondor tenyésztés

Mottó:

 

 

"A választások megtörténtek az új elnökség felállt. Ha az elmúlt évek gyakorlatát akarjuk tovább folytatni, akkor ez a Klub széteséséhez fog vezetni, ami a fajta esélyeit végérvényesen meghatározzák.
Úgy gondolom, hogy a közös cél a komondor legyen, a fajta minél nagyobb számú minőségi populációjának létrehozása, sikeres egyedek a hazai és nemzetközi élvonalban, széles körű marketing munka mely minél magasabb köröket tud megmozgatni a magyar kutyák érdekében.
Ehhez minden tagra, minden tenyésztőre szükség van, a döntéseket közösen kell meghozni minél szélesebb támogatottság mellett. Ha a szakmai dolgokban egyetértünk, ha végre tisztán látszik az merre halad a komondor tenyésztés, akkor a Klubon belüli viszályok is csillapodni fognak.
Az új Tenyésztési Tanácsnak olyan emberekből kell állnia, akik széles körben elfogadottak, mindenki által elismertek annak érdekében, hogy a szakmai munka ne essen áldozatul személyes ellentéteknek.
Szeretnék mindenki felé segítő és jóindulatú szándékkal fordulni, közösséget formálni és a fajtáért dolgozni.
 
Mezőkeresztes, 2009. április 6.
Monoki Szabolcs"

Forrás:

"Pályázat a Hungária Komondor Klub Tenyésztési Tanács vezetői tisztségének betöltésére, a Tenyésztési Tanács szervezésére"

  

 

Említettem az esetet,melyben Gyergyó kutyám végre befedezte Gyopár szukámat és ehhez kapcsolódóan kérelemmel fordultam a fajtagondozó szervezet tenyésztési tanácsához,hogy az esetleg megszülető alom ne legyen felülbélyegzett törzskönyvű.Telefonon,kérelmem támogatásáról biztosított a TT elnöke,aki ellen bármennyire is úgy tűnhet,de nem kívánok lejárató kampányt folytatni,sem "sajtóháborút",egyetlen célom,egy tanulságos eset közzététele,melyből minél többen tanulhatunk,tanulhatnak -az nyílván egy szerencsétlen véletlen,hogy a TT. jelenlegi tagjai,a TT. vezetője "elszenvedi" tőlem és a Jó Istentől ezt az esetet és annak nyílvánosságát.Í.J.

Az eset másnapján,a kérelem megírásának napján"A" komondor fórumon is elújságoltam a hírt és azt,hogy természetesen kérelmet is írtam arra vonatkozólag,hogy a TT éljen jogával,mely lehetővé teszi a tenyésztési szabályzattól történő bármilyen eltérés engedélyezését.Ezt követően a fórumon kezdetben komoly vita bontakozott ki a TT elnökének részvételével,aki nagyon helyesen -változtatva a korábbi gyakorlaton- szeretne javítani a TT és a komondor tenyésztők közötti kommunikáción.Én szándékosan próbáltam kimaradni ebből,hiszen hivatalos állásfoglalásig nem sok értelmét láttam volna a nyílvános vitatkozást -miről?Persze,akadtak más ügyek,melyek az én esetemmel kapcsolatosan kerültek napvilágra,de azokkal nem kívántam foglalkozni.

 

 

Eredetileg,úgy 2-3 héttel ezelőtt azt terveztem,hogy ebben a részben kivesézem a fórumon megjelent azon hozzászólásokat,melyek ügyemmel kapcsolatosak.Erről menet közben,még az alom megszületése előtt letettem,hogy bizonyítsam,nem az indulatkeltés a célom,finomabb hangnemet próbálok megütni -bár azt gondolom,a leírt vélemények idézése,értelmezése köszönőviszonyban sincs a "hangulatkeltés" fogalmával,mivel,azok tények:valaki,gondolkodó,felelősen gondolkodó (?) ember leírta a véleményét;igaz,vannak indulatos pillanatok,amikor az embernek ami a szívén,az a száján,de Monoki Szabolcs,a törzskönyves komondor állományért -a tenyésztési tanács 7 tagjának közös véleményét képviselve- felelősen,hasznosan (?) dolgozó,higgadt,okos,értelmes,következetes,a kettős mérce gyakorlatát etikai szempontok miatt alapból elutasító felelős személy hírében álló fiatal ember,kétlem,hogy ilyen elhamarkodottan döntő és cselekvő ember volna.

Ígyhát,a kérelmemre érkezőnek "vélt" határozat megérkeztéig -példamutató kommunikációs hozzáállásom bizonyítva (?)- a nyílvános fórumon folytatott eszmecserék idézésétől,értelmezésétől eltekintettem,most sem teszek másképp.Hallgatni azonban nem szerencsés ebben az esetben,legalábbis,ha tanulságokat akarunk levonni az esetből.Marad a határozat közzététele,melyet egy olyan kérelmemre (idézem a határozat szövegét) "Pároztatási Engedély" kérelemre kaptam,amit soha be sem adtam,soha meg sem írtam... Érdekes,nem?

Olvassuk!

 

 

 

Miután korábban megosztottam itt kérelmem,és azzal kapcsolatban -pl. Nagy Zsolt barátomtól rafinált- tanácsokat kaptam a jövőben Ne adj' Isten előforduló hasonló esetek csalás útján történő -egyébként évtizedek óta köztudottan a gyakorlatban is kiválóan működő- egyszerűsítésére,mindenféle kérelem kikerülésére,vagy annak manipulált,azaz valótlan adatokkal történő beadására.Most láthatjuk,a határozat értelmében,mennyire igaza van a hazug utat választó "tenyésztőknek",hiszen a TT. ebben megerősíti őket.Ehhez természetesen,a legnagyobb jó indulattal is csak gratulálni lehet,igaz!

Bocsánat,persze,csak az én értelmezésem szerint erősíti meg,gondolom,milyen egyedül vagyok ezzel a megállapítással,mellyel magamat "járatom le",miért vagyok olyan makacs,hogy nem akarok hazug ember lenni,nem akarom,hogy a tőlem származó alom törzskönyvén ne lehessen majd tudni,ki a valódi őse az alomnak,ki az igazi,nem csak a "lepapírozáshoz" adott apa,anya,vagy nagyszülő -milyen tenyésztő lesz az ilyenből,Isten verése...

Legközelebb nézzük meg,hogyan értelmezem én,zöldfülű,hazudni nem hajlandó komondoros az esetet.Természetesen várom mások véleményét is -ahogy Soma barátom mondja,akár laikusokét is,hiszen őket is érdekli egy magyar fajta sorsát befolyásoló szervezet működése.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pengyomhegyi.blog.hu/api/trackback/id/tr181876659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kulcsi Komisz 2010.04.11. 21:05:23

Szia Pisti!
Nagyot csalódtam volna,ha te is beállsz a piti hazudozók közé! Nem kérdés,hogy egy magára valamit adó tenyésztő,nem fog belebonyolódni a fajtát és magát lejárató hazudozásba.
Milyen kérelmet adtál be a T.T felé? Azt írod,hogy nem a kérelmedre kaptál választ!

Kohári Pisti 2010.04.11. 23:32:09

Szia!
Köszönöm szavaid,azt gondolom,mindenkit a tettei igazolnak,ezért lehetsz nyugodt pl. Te is afelől,hogy hiteles tenyésztőnek fognak tartani azt gondolom,30 év múlva is!

Én nem adtam be "Pároztatási Engedély Kérelmet",így bnem értem,hogyhogy ilyen kérelemre kaptam határozatot...

Mint azt itt ( pengyomhegyi.blog.hu/2010/04/10/tenyesszunk_komondort_01
)olvashatod,ezt kértem,idézem:
"...a fajtagondozó szervezet tekintsen el a tenyésztési szabályzat idevágó pontjainak érvényesítésétől és gyakorolja azon hatáskörét, mely a szabályzattól való eltérést engedélyezheti!
Kérem, hogy amennyiben a fent részletezett nehézségek után, fenti körülmények ismeretében a tegnapi napon adódott párosításból alom születik, az a HKK Tenyésztési Tanács által engedélyezett és felülbélyegzés-mentes legyen!"

A pároztatás megtörtént,már nem is kérhettem rá "előzetesen engedélyt",értelmetlen az egész... Azt kértem,hogy,ha már megtörtént és én minőségileg nem értenék egyet az alom felülbélyegzésével,alkalmazzák jogukat,miszerint,"bárminemű",akár ilyen szabályzattól való eltérést is csak ők engedélyezhetnek.De ezt kifejtem bővebben,legközelebb.

Megtisztelsz figyelmeddel.Köszönöm!
süti beállítások módosítása