HTML

Pengyomhegyi

Nincs más célom az életben, pusztán annyi, hogy amit gyerek- és tizenéves koromban útravalóul kaptam szüleimtől, nagyszüleimtől, azt megőrizzem, de úgy,hogy ne csak emlékeimben éljen, hanem aszerint is éljek: munkában, tisztességben, őszinteségben, a természet erejének maximális elismerésében.

Utolsó kommentek

  • Kohári Pisti: Szia! Köszönöm az érdeklődést! Ha nem is nálam -de remélem sokáig kitart;) Üdv, ... (2015.04.14. 22:05) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Szűcs Baláázs: Szép estét! :) Bízom benne, és szerintem rajtam kívül még nagyon sokan, hogy ez a blog még újra "... (2015.04.11. 22:46) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Kohári Pisti: Szia. Ezt jó hallani. Készültem egy komoly munkára,és a "kilátástalanság" -ahogy te fogalmaztál a... (2015.04.11. 20:25) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Szűcs Baláázs: Szia! Nem egyedül jöttem el, hanem menyasszonyommal, és együtt is megyünk haza !:) szerencsére m... (2015.04.09. 21:15) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Kohári Pisti: Üdv. Jelenleg baromfik vannak csak az udvarban. Gyopár egy telephelyre került öregségére -a hallój... (2015.04.08. 19:32) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Utolsó 20

Címkék

2003 (20) 2005 (30) 2006 (66) 2007 (62) 2008 (28) alom (28) bor (120) család (21) cuvée (30) eger (37) emberiség (21) felelősség (57) furmint (23) hárslevelű (19) időjárás (31) jk gyopár (28) kékfrankos (31) kép (272) kk böske (18) klub (54) komondor (248) kőröstetétlen (22) kt gyergyó (36) kutyakiállítás (31) madár (31) magyarság (45) mangalica (30) mudi (18) nagy zsolt (18) olaszrizling (24) pardi norbi (54) pásztorkutya (32) pengyomhegy (72) rudi petitjean (27) szekszárd (25) tagság (29) tenyésztés (103) tokaj (30) vers (36) Címkefelhő

2009.01.03. 23:54 Kohári Pisti

Soha rosszabb év végi ünnepeket -Csókos sor.

Címkék: 2006 szekszárd 2004 eger takler cuvée sebestyén 1999 bor st andrea 2007 rosé

Le vagyok maradva,mit is mondhatnék mást,mint a borravaló.Korábban is bevallottam,hogy nem szeretem a lemaradást az élménybeszámolókkal,de az ünnepek,AZ ünnepek ilyenek:van fontosabb is mint fecsegni.Lássuk,hogyan terítette meg az Úr asztalunkat és öntötte fel Dionüszosz garatunkat!

Mindenre nem fogok emlékezni,csak a lényegre.Bár szeretek időrendileg következetes lenni,most meg kell szegjem ezt az önkényes szabályomat.Kezdem hát ott,hogy Robinál,a Csókos család legnagyobb sommelier reménységénél ért egyik legnagyobb,de leginkább legmeglepőbb,és legnagyobb ívű borélményem.

Röviden,a tételek:

 

Takler Szekszárdi Rosé 2007:inkább narancs és barack színű,édeskés,málnás illatú,szájban abszolut,mondhatni a legnagyobb egyetértésben lomha.Nem éppen rosé-s,ebben megegyeztünk.

St.Andrea A kutyafáját 2006:kész bor from Eger.Inni kell,de jó lesz ez jövőre is,most azonban mennyei.Minden egyensúlyban.Na,mondom,készen van!Egészségetekre!Igyátok.Semmi nem lóg ki,semmi,nem sok,semmi nem kevés,semmi nem jön le,csak,hogy nagyon jó inni,nagyon jó fogyasztani,ja aztán kiderül,hogy az egyik legnagyobb "best buy" bor!!!

Sebestyén Szekszárdi ICZE cuvée 2004:bocs,de kevés.Az egri élmény kicsit elnyomja,amúgy rendben van ez,csakhát a savak,a test,a gazdagság hiánya kijön egy ilyen sorrendnél.

Takler Szekszárdi Takler Cuvée 1999:tök vakon kellett (volna) tök illuminált állapotban megállapítanom,hogy Dionüszosz maga került táraságunkba...persze,nem ment,azaz nem tudtam megmondani,hogy a csak miattam 6000HUF-ért itt vásárolt tétellel van dolgunk,de azt igen,hogy tuti merlot alapú és érett,selymes,kicsit Eger-gyanús savakkal operáló nagyon komoly,szép ívű,sűrű bor.Bejött.A Monopolyt itt kezdtük,de nálam itt véget is ért...

St.Andrea A kutyafáját 2007:én itt féllábbal a Monopolyban eljelzálogosított pécsi utcáimon adtam túl,féllábbal meg az ajtóban álltam indulásra készen.A csókkirály még azért gyorsban a kezembe nyomta,hogy "Naaa,Pityu!Ezt még..." Van még mit tanulnia az egyébként jó pályára állított barátunknak,merthát,ez a savbomba már nem tudott úgy fényleni boros éjszakánk csillagos egén,ahogy annak egyébként nem esik majd nehezére egy év múlva,addig azonban had' pihenjen,jó lesz az.

Bár Elmúlik karácsony,azért én folytatom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pengyomhegyi.blog.hu/api/trackback/id/tr2856131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása