HTML

Pengyomhegyi

Nincs más célom az életben, pusztán annyi, hogy amit gyerek- és tizenéves koromban útravalóul kaptam szüleimtől, nagyszüleimtől, azt megőrizzem, de úgy,hogy ne csak emlékeimben éljen, hanem aszerint is éljek: munkában, tisztességben, őszinteségben, a természet erejének maximális elismerésében.

Utolsó kommentek

  • Kohári Pisti: Szia! Köszönöm az érdeklődést! Ha nem is nálam -de remélem sokáig kitart;) Üdv, ... (2015.04.14. 22:05) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Szűcs Baláázs: Szép estét! :) Bízom benne, és szerintem rajtam kívül még nagyon sokan, hogy ez a blog még újra "... (2015.04.11. 22:46) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Kohári Pisti: Szia. Ezt jó hallani. Készültem egy komoly munkára,és a "kilátástalanság" -ahogy te fogalmaztál a... (2015.04.11. 20:25) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Szűcs Baláázs: Szia! Nem egyedül jöttem el, hanem menyasszonyommal, és együtt is megyünk haza !:) szerencsére m... (2015.04.09. 21:15) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Kohári Pisti: Üdv. Jelenleg baromfik vannak csak az udvarban. Gyopár egy telephelyre került öregségére -a hallój... (2015.04.08. 19:32) Tenyésszünk komondort! 2010 -3
  • Utolsó 20

Címkék

2003 (20) 2005 (30) 2006 (66) 2007 (62) 2008 (28) alom (28) bor (120) család (21) cuvée (30) eger (37) emberiség (21) felelősség (57) furmint (23) hárslevelű (19) időjárás (31) jk gyopár (28) kékfrankos (31) kép (272) kk böske (18) klub (54) komondor (248) kőröstetétlen (22) kt gyergyó (36) kutyakiállítás (31) madár (31) magyarság (45) mangalica (30) mudi (18) nagy zsolt (18) olaszrizling (24) pardi norbi (54) pásztorkutya (32) pengyomhegy (72) rudi petitjean (27) szekszárd (25) tagság (29) tenyésztés (103) tokaj (30) vers (36) Címkefelhő

2009.02.18. 10:54 Kohári Pisti

Komondor gondok -"okoskodók"

Címkék: klub komondor tagság tenyésztés

Mottó:

"Az a baj a világgal,hogy a hülyék mindenben holtbiztosak,az okosak meg tele vannak kételyekkel."

(B. Russell)

Mottónk mondanivalója sokrétű,nem kezdem boncolni,mert ott meghal az ügy,hogy most akkor legyek határozott (akár hülyén is...)  vagy legyek határozatlan (akár hülye vagyok,akár okos...) a "köz" így is,úgy is téves következtetéseket vonhat le... Erre azonban csak annyit tudnék "okoskodni" -azaz a görög filozófia szerint "fogalmakat boncolgatva" reagálni- hogy az én elvem tizenéves korom óta az,hogy az ember legyen önmaga,ne másoknak akarjon megfelelni,hanem az ősöktől kapott normák alapján önmagának.Ilyen egyszerű az egész.Az újkori/legújabb kori nóta is azt mondja:

"Be yourself! -no matter what they say..."

(Sting)

Na,kérem,én megkaptam a "köztől",hogy ezekkel a komondoros posztokkal már tele a hócipő,mert jórészt csak okoskodásokkal vannak tele... Sosem féltem önkritikát gyakorolni:az embernek kellemetlen belátnia gyengeségeit,tévedéseit,hibáit,azonban meggyőzdésem,hogy csak azokból tud előrébb jutni,fejlődni,javító mechanizmusokat beindítani -márha az illető akar javulni,jobbítani,esetleg ezt felhasználva másokon segíteni,problémás ügyeket megoldani a lehető legjobb tudása szerint,esetünkben a komondor gondokat;ha akar az illető... (Édesanyám is mindig azt mondja:"Kisfiam!Nem akarásnak nyögés a vége." Így is van,az élet ezt igazolja.)

Nézzük hát,mely okoskodásaimmal,azaz elvi síkon való fogalom értelmezésekkel,boncolgatásokkal lehet tele a hócipője a Pengyomhegyre látogató komondoros "sporttársaknak" (bár -halkan megsúgom- én sportot semmiből sem űzök...)

 

 

Megnézzük a komondoros posztjaimat olyan "Mit okoskodik ez?" szemüvegen keresztül.Ha ne adj' Isten nagyobb dioptriát javasolna valaki,kérem,konkrétan a posztot és tartalmát megnevezve jelezze,mely részeket olvasom hibásan,mely részekben homályosít önkritikaszemüvegem -nem fogom "fikázásnak" venni!Előre is köszönöm!

 

2008.09.26. / Európa Kutyakiállítás és Hungária Komondor Klub Klubkiállítás említésszintű ajánlása hétvégi programnak,illetve a későbbiekben történő tárgyalásuk előrejelzése.Nem találok okoskodást,bocs!

2008.09.30. / Egy az egyben idézem Tari József szösszenetét egy már fogalmam nincs melyik komondor fórumról.Egy kumma szót nem szóltam hozzá,pusztán szerettem volna valami "szakmai",vagy annak vélt beszélgetést elindítani a blogon.Hozzászólások száma:0.Vagyis nem sikerült.Nyílván van erre alkalmasabb helyszín... Én sem szóltam hozzá,valahol Józsi szösszenete tartalmazza mindazt,ami a témakörrel kapcsolatosan bennem kavarog.

2008.10.01. / Annyi infóm volt az említett európai közönség előtt megrendezendő komondor kiállításról,hogy méltatlan körülmények közt valósul majd meg... Hungaricum,Hungáriában,made in Hungary "védjeggyel"... Nem okoskodtam.

2008.10.06. / Eredményközlés éjszakai gépeléssel... Egy hangot nem szóltam -akkor még...

2008.10.07. / Élménybeszámoló,véleményalkotás... Visszafogottan,de őszintén.Ohne okoskodás.

2008.10.13. / Önvallomás,magyarázat azoknak,akik azt sem tudják,hogy kerülök én a komondor környékére.A HKK elnökasszonyát pedig,csak méltatom.Megoldandó problémákról nem beszélek,csak arról,hogyan jutottam odáig,hogy beszéljek a problémákról.Nem találok okoskodást.Valaki?

2008.10.13. / A 2008-ban a Komondor Magazinban megjelent irományom.Őszinte,igaz.

2008.10.13. / A Hungária Komondor KLub elnökéhez és a Tenyésztési tanács elnökéhez címzett,eredetileg a Komondor Magazinba szánt kezdő komondoros kérdéseim közlése.Kérdezni csak szabad,igaz!

2008.10.13. / A szintén a Hungária Komondor Klub elnökéhez,és a Tenyésztési tanács elnökéhez írt nyílt levél közlése,mely a korábbi kérdésekre emailban adott válaszokkal kapcsolatos újabb kérdéseimet tartalmazza... Ebben aztán nem okoskodtam -ahogy az előzőkben sem (kilenc posztból semmi,de jelzem,a tizedik sem talál.Na,majd hátha utána pörög fel a "kis taknyos" és beleokoskodik a nagyok dolgába.)

2008.10.13. / Apró szösszenet,megemlékezés a nyári nagy baráti körben végig "acsarkodott" klubnapról... Okoskodás az,hogy kérdéseim olyan megoldásra váró problémákat vetettek fel,mint a Klub impotenciája a klubon belüli kommunikácóban,a Klub felelősségvállalásának időszerűsége a tenyésztés irányításban,illetve a hatékonyabb munka a fajta népszerűsítésében?Mondom,ezek a problémák a kérdéseim kapcsán merültek fel,mely kérdéseket -mint azt jeleztem- én a kiállításokon a ring szélén hallottam tapasztalt és kezdő tenyésztőktől,illetve fajtaszimpatizánsoktól... Nem én okoztam a problémákat!Van különbség.De itt sem okoskodtam...

2008.10.13. / A 2008-ban kiadott Komondor Magazinban megjelent "vágypróbálkozás"... Nem tudok verset írni,lírában közölni,de attól még próbálkozom vele,mert jön,ha akarom,ha nem akkor is.Elnézést kérek érte!Nem áll szándékomban nagy írók,költők tudományába beleokoskodni...

2008.10.22. / Képek az European Dog Show 2008 Hungary rendezvényről elsősorban by Bmudi -ismételten köszönöm!!!

2008.10.27. / Pictures from Pengyomhegy -with komondor

2008.10.28 / Ajánló -Tisztelettel és szeretettel,és Tisza komondorral...

2008.10.29. / Vers mindenkinek.Elkövetője Adu-papa a zalai grizzleee :) Köszönöm neki!!!

2008.11.05. / Első Palóc Kupa 2008 videoval...népszerűsítés segítése/elismerése a magam módján,Korózs Gábor "eszközeivel"...

2008.11.11. / Baliházi Hunci.Imádom.Gyönyörű képek.Tisztelgés és elismerés egy HJCH komondor reménységem és tenyésztője előtt. (17:0 ha jól számolom komondort érintő posztjaim és a fajtával/a Hungária Komondor Klubbal/mindenható istennével /nem elírás -szerk.megj./ kapcsolatos okoskodásos posztjaim játékában...)

2008.11.18. / És talán most jön el a "köz" igaz ítéletének napja,2008.11.18.:Kohári Pisti elindítja Komondor gondok megnevezés alatt futó problémahalmaz-feszegető,egyelőre végtelennek tűnő sorozatát,melyhez útravalóul ennyit "kér"/"ígér"/ fűz:

"...javaslom végig gondolását és a cselekvési tervek kiagyalását,ötletelését!Láthatjátok,engem foglalkoztat a téma."

Megette a penész,azaz a fene.Itt valóban találok görög filozófiai értelemben okoskodásra utaló jeleket pl. egyetlen irodalmi hivatkozást nem jelölök meg a magyar lakosok (mint pl. gyerek,kamasz,felnőtt,nyugdíjas,aggastyán,tanuló,dolgozó,munkanélküli,cigány, kisebbségi,román,sváb,katolikus,református stb. stb. stb.) magyar fajta kutyákkal kapcsolatos ismeretségi szintjére vonatkozó felmérésről,hogy a Hungária Komondor Klub elmúlt tizen évben végzett fajta népszerűsítő munkájának eredményességére fény derüljön,továbbá egyetlen értelmes idézetem sincs mondjuk sokak által (?) nagyra tartott,mélyen tisztelt Nagy András elvtársamtól a komondor idegrenszeri képességeivel kapcsolatos tapasztalatairól,hogy bármit is alátámasszak,vagy cáfoljak,és még képes voltam odabiggyeszteni a poszt végére,hogy:

"Nem kívánom tovább ecsetelni az érintett probléma további sokszínűségét,hiszen jeleztem,posztom nem átfogó,nem kimerítő,csak érintőleges,de mindenképpen időszerű és több figyelmet érdemlő."

Barátaim!Be kell lássam:okoskodtam.És ami a legnagyobb hiba,szakmaiatlanságra utaló hiba!!!!

"Tehát, bár több mindent is érintettem, lényegében két alapvető veszély,vagy hiba kiküszöbölésére szeretném felhívni a figyelmet: a beszűkült genetikai bázison –lehetőséghez mérten,de lehetőségeinket maximálisan kimerítve- változtatni kell,továbbá a komondor fajtát népszerűsíteni kell,méghozzá igen magas fordulatszámon felpörögve,mivel specialitásai miatt meggyőzősédem,hogy soha nem válhat német juhászkutyává, dalmatává, vagy skót juhászkutyává."

Figyelem!A beszűkült genetikai bázison hogy a frászkarikában lehetne változtatni???Akkor kifejtem a mélyen tisztelt "köz" kedvéért:amennyiben azt vesszük,hogy van hazánkban -és akkor a külföldi,szintén a genetikai bázishoz tartozó egyedeket nem említem,és javaslom,hogy 2008-9-ben ne is az '50-es évek alap egyedeihez menjünk vissza,legalábbis egyelőre (!)- szóval,előbbieket figyelembe véve van hazánkban 500 komondor (csak mondtam egy kezelhetőbb számot újabb okoskodásomhoz) ami jelenti a MA genetikai bázisát HOLNAPRA,de abból mondjuk csak 50,azaz 1/10 része,vagy 100,azaz 1/5 része vesz részt a feneette,mindenható,minden komondor "értékmérést" adó szépségversenyeken -melyek korrektségéről/szubjektivitásáról most nem ejtek szót- és ez a 100,50,vagy ennél kevesebb,csak igazán felkapott egyed produkálja a HOLNAP genetikai anyagát,akkor nem csak üdvözlendő a Hungária Komondor Klub azon feladatterve,hogy (idézem)

"Az ország különböző helyein élő, kiállításokon be nem mutatott ismeretlen komondorok felkutatása a genetikai anyag frissítése érdekében."
 

hanem egy időszerű,a holnap genetikai változatosságát a ma lehetőségeihez mérten,legjobb tudásunk szerint el is végzendő feladat!Ahogy a népszerűsítés eredménye,azaz,hogy szélesebb réteg ismeri saját nemzete fajtáját és esetleg ezáltal szélesebb réteg is tart/tenyészt a jövőben komondort,csak akkor vezet "genetikailag" is érezhető eredményhez,ha a Hungária Komondor Klub többeknek is "csinál" kedvet a -nem mellékesen általa szabályozott- tenyésztéshez.Okoskodtam.Elismerem.Magyarán szólva szart sem ér,ha csak bennem van AKARAT az önkritikára...

2008.11.18. / Na tessék!Már megint csak okoskodik,de semmit nem csinál -"szól hozzá" ilyen kurtán-furcsán az újabb poszthoz a "köz"... Kezdem boncolgatni a fogalmakat.Ismét a szakmaiatlanság... Mottónkon merengve/okoskodva határozott és hülye,vagy határozottan hülye ez a Kohári Pisti. Persze,hogy nem a standard leírás a tenyésztési cél!Aki így értelmezi a posztot,vagy határozottan hülye,vagy határozatlan és még csak nem is érti,miről kezdek zöldfülűhöz és kis taknyoshoz "méltóan" gagyogni.Nem azért "lett" komondorunk,hogy a faroktartás,diszpláziaszűrés,meg nem tudom én milyen "részletkérdés" legyen a cél,hanem azért lett komondor fajtánk,mert őseink számára a rá szabott munka elvégzése volt a cél,és ehhez a standard szerinti felépítés,jellem az optimális.Tehát a cél a standardban is leírt munkaalkalmasság,aminek eléréshez vannak "ezközök" -ahogy a biológus mondja:forma-funkció,pardon,funkció-forma (na tessék,mást sem tudok csak okoskodni)... Határozottan okoskodok,és még hülye is vagyok,igaz?Elnézést kérek érte:a büdös életben nem tenyésztettem komondort,honnan tudnám én,mi a tenyésztés célja.Van ötletem:mondjuk a Hungária Komondor Klub mint fajtagondozó szervezet segíthetne ebben is,illetve az egyéb problémák megoldásában is,nem?Lássuk,mi mindenben partner és aktív fajtagondozó!

2008.11.20. / Kinek nyugtató,kedély csillapító,kinek nem ez a komondor jellemről valamilyen -bizonyára nem tudományos- szinten árulkodó poszt.De erről csak az a kedvenc mondásaim egyike jut eszembe,hogy "Attól,hogy a kacsa nem tud úszni,még nem a víz a hülye..."

2008.11.20. / Na,ezért jó,ami van,azaz ez az állóvíz,és az okoskodó taknyosoknak,mint ellenségnek kijáró "tisztelettel" való bánásmód,azaz penészirtóval való kezelés:KÉNYELMES!!!Nem vagyok komondor tenyésztő.De ha alá kellene írnom egy olyan papírt,amin az áll,hogy olyan komondor tenyésztő lehetek csak,mint akik most is ügyködnek,HKK vezérükkel az élen,soha alá nem írnám,mert ilyen tétlenül,a fajta jellemét semmibe véve képelen lennék azonosulni ezzel a közösséggel... Okoskodom.Piszkálom a kényelmes urakat,hölgyeket,és mostmár keresem az okát,hogy miért is nem akarnak változtatni a FELELŐSÖK!!!Ja,hogy még okoskodásom egyetlen tervet,konkrét javaslatot,számot sem tartalmazott.A tisztelt "sporttársak" ezen problémájára is kitérek majd.Előbb nézzük már meg végre a Hungária Komondor Klub nyílvános célkitűzéseit,milyen feladatokat is fogalmaz meg,és végez is el...

2008.11.21. / Na,ha valami akkor ez egyenlő a parasztvakítással:hangzatosság,tartalom nélkül.A HKK nem tűnik okoskodónak?Érdekes.Én mindenesetre vállalom:okoskodom,a Hungária Komondor Klub és tagjai,tenyésztői kényelmesen üldögélnek a döglődő hungarikum komondoron.Szép az élet,csak ez a hülye gyerek ne okoskodna annyit...

2008.11.27. / Megnéztem,mik volnának az ún. "alapfeladatok".Okoskodás?Legyen,mostmár lassan mindenre ráfoghatjuk,amibe leírom,hogy Hungária Komondor Klub,felelősség,vagy Udvardiné Lukács Ilona...

2008.11.27. / Csak köszönet és tisztelet Nagy Antal komondoros sporttársnak...

2008.12.03. / Próbáltam összeszedni az eddigi okoskodásokat,hogy az újabb etap követhető legyen azoknak is,akik még az okoskodáson túl semmit nem vettek észre a Komondor gondok posztsorozatból...

2008.12.07. / 2008.12.11. / 2008.12.16. / 2008.12.19. / 2009.01.03. /Nem én mondom: Ócsag professzor. No comment.Aki őt is okoskodónak titulálja,az takarodjon a komondor környékéről,aki mégcsak meg sem fontolja,mit is magyaráz a professzor,az is,aki meg végre felfogta és még sem tud azonosulni vele,az nagyon gyorsan gondolkodjon el mélyebben azon,mit keres a komondor tenyésztésben,aki meg a Hungária Komondor Klub vezetője és semmibe veszi olyan szaktekintély üzenetét,mint Ócsag professzor,hát az is szedje a gúnyáját,Pengyomhegyen,ahol 100 komondor lesz,ne lássam a legrosszabb álmomban sem!!!

2008.12.19. / 2008.12.23. / 2008.12.28. / 2008.12.29. / 2008.12.30. / Képek,ünnepek,komondorok... Egyre kevesebbet okoskodtam.Gondolom,elegem lett a sok süketből.De nem adom fel:hiszem,hogy lesz értelme,eredménye.

2009.01.05. / Komondoros eseménynaptár.

2009.01.19. / Elgondolkodtam,de egy picit sem okoskodtam.

"Kedves Sporttársak!

El kell gondolkodni azon, hogy a jövőben a Klub teret ad- e az ilyen és hasonló stílusnak, ami mindezideig, egyáltalán nem volt jellemző. " Udvardiné Lukács Ilona

2009.01.23. / Gaál Péter "okoskodik" nálam sokkal magasabb színvonalon!Köszönöm neki!

2009.01.23. /  2009.01.23.2009.01.27. / Ez is okoskodás?Hogy a fenébe írjak számokat,költségvetést,taglétszámot,egyedszámot,tenyésztő számot,adatot,ha egyszer 20 éve alkotó nagyjaink mindent titkosan kezelne,vagy maguk sem tudják,ezárt úgy csinálnak,mintha az titkos lenne,vagy eszükbe sem jutott,hogy ebbe az irányba lépjenek?Aki birka,azt vezessék!Nekem vannak saját elkpzeléseim is -bízom benne,hogy a tapasztalt komondor tenyésztőknek és nálam sokkal nagyobb okoskodóknak is,csak egyelőre félnek elmesélni,megosztani:majd elmúlik.Okoskodtam?Legyen,hozzáírjuk a többihez.

2009.01.30. / Gondolom,sokan emlegetik drága,jobb sorsra érdemes édesanyámat,hát én is ezt teszem,más megvilágításból:ahogy idéztem már "Nem akarásnak nyögés a vége..." Igen-igen,vannak a "köz" tagjai közt páran,akik nagy ívben tesznek mindenre,mindenkire,semmi sem szent,még a fajta,amiért felelősek,az sem.Ez persze,nem oldozza fel őket,csak még nem jöttek rá,vagy már No way back..

2009.02.02. / Idézem: "A magyar fajtákra rengeteg Úniós forrás van." Tessék mondani,hol???Minket is érdekelne.Mert ok az nyílván van rá,hisz bajban egy nemzeti kincsünk.Titok?Vagy csak két-három,azaz 6-8 ember tudhat róla -kár,hogy másik 100 személy nem... Hogy is van ez?Okoskodok mi?Nem,ez most nem ül...de szóljon,aki másképp látja!

2009.02.09. / Na,nekik aztán tele a hc a komondorral... Tán' én tehetek róla és nem azok,akik nem tesznek semmit sem az okoskodások ellenére sem????Ki a hülye?A víz,vagy a kacsa?

2009.02.19. / Volt egy gyerekkori vulgáris kifejezésekben bővelkedő kb. két soros.Volt benne valami "A bűz ki űz..." is.Igen,legszivesebben hagynám az egész bűzt a fenébe,de a lelkiismeretem nem engedi.Tényleg hülye vagyok,határozottan...

2009.02.16. / Na,ebben tényleg nem okoskodom,csak kórképet adok,diagnosztizálom a haldoklás okát:van különbség ellenség és ellenség között is.Egyrészt kinek/minek az ellensége,másrészt,melyik kinek/minek a nagyobb ellensége.Ohne okoskodás.

2009.02.17. / Ahogy van különbség rothadás és rothadás között is.Bízom benne,hogy a komondorra és fajtagondozó szervezetére a nemesrothadás sorsa vár...

 

Ennyi komondoros posztom volt 2008. szeptembere óta.Sokat okoskodtam,vagy keveset,csak később derül ki,azonban hogy nem eredménytelenül,az már biztos.Mostmár csak a mértéke a kérdéses,a tényt magát vállalom:okoskodtam.Elfogadom a "KÖZ" véleményét.Lemondjak?

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pengyomhegyi.blog.hu/api/trackback/id/tr76950202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zrínyi Kati 2009.02.18. 17:42:50

Pisti!
Miről mondanál le? A komondorról?
Ne mondj le Te semmiről!!!! Amit eddig tettél , azt jól csináltad!
Tudod, kicsit szőke vagyok :)))) egy dolgot nem értek. Megmagyaráznád?! A "KÖZ" konkrétan kiket takar?
Az a "KÖZ", akiktől nekem vannak információim, csak legfelső fokon emlegeti a blogodat.
Tudom vannnak akiktől nincsenek indformációim de azt azért lehet tudni, hogy őket meg a hideg rázza tőle:))) Nyugtatóval olvassák.:DDDDD

Ezen kívül -nagyon erkölcsösen, az illető személy önmagát minősítve ezáltal -nem itt, hanem más fórumon közzé téve,olvastam egy leminősítő véleményt, de úgy gondolom "egy" ember véleménye nem a "KÖZ"

????????

Baliházi komondor kennel 2009.02.18. 20:53:01

Hát Pistikém, én egyszerübben mondtam volna, hülye.(arj)
Nem rád, természetesen....
De igazán élvezet volt így kicsomagolva végigolvasni a hülye.arj .-t

Kohári Pisti 2009.02.19. 11:43:22

A "köz" kifejezés jelen esetben éppen azzal próbál élcelődni,abból próbál viccet űzni,hogy baromira nem a közről beszélek.

Egy-két személyről van szó,akik egyetlen önálló gondolatot konkrét tervvel,célokkal,elképzelésekkel,konkrét megvalósítási ötletekkel nem írtak még le,nem tettek még közzé,pedig nálam rutinosabb okoskodók,de csak lapítani,és simulni képesek és éppen tőlem,kezdőtől várnak konkrétumokat... Érdekes megközelítés.

Név szerint itt nem kívánom megnevezni "őket",mert nem itt "fejtették ki" okoskodásaimmal kapcsolatos véleményüket.Majd,ha látom a szándékot,hogy javaslatot,kidolgozott elképzelést,tervet közölnek gáncsolás,értelmes,hasznos kritizálás helyett/után,akkor talán beszélgetünk majd névszerint. is itt,velük.

Azt gondolom,így a szerdai tisztújító közgyűlés előtt nem ártott átnyálazni a Hungária Komondor Klubban felelős tisztségeket betöltők direkt impotenciából fakadó lapításából,parasztvakításából álló -nagyon-nagyon óvatosan és direkt idézőjelesen,csak úgy komondorosok közti barát viccelődésből írva- """"BŰNLAJSTROMÁT"""!!!!!

Penész...az van.Kívánom,hogy rothadjon meg inkább az a pecsenye,amit egyesek nemzeti kincsünk,a komondor testéből kivágva sütögetnek,a komondor fajta feláldozásával!!!!Tisztességes,jó érzésű magyar ember nem törődhet bele az önkényeskedő,saját hasznukat leső emberekkel teli világ aljas működésébe!!!!

Lemondjak?Ez meg éppen arra vonatkozik,hogy vegyék már észre a köz tagjai,hogy nem én nem akarok lemondani,mivel nincs is miről,és nem id érdekelne,kinek milyen pozíció jutna,ha azt a komondorért és komondorosokért töltené be,hanam az nem akar lemondani a privilégiumokról,a hasznokról,akinek lenne milyen pozícióról lemondania!!!Tessenek már gondolkodni Hölgyek,Urak,tisztelt "KÖZ"!!!!

Isten és a magyarok legyenek a komondor oldalán!!!Ezt kívánom!Apropó:nálam nem a pénz az isten.Bocsánat!

Váli Péter\"Betyár\" 2009.02.20. 16:43:57

Szia!
Pisti,"okoskodni" nem szép dolog.Ezt Te is tudod nagyon jól.
Viszont okosakat mondani,írni,véleményezni nagyszerű dolog.Ráadásul ez az írás itt kultúrált formában jelenik meg.
Szóval száz szónak is egy a vége,"okoskodjál"csak tovább bátran.
Érdeklődéssel és élvezettel olvasom írásaidat.

Kohári Pisti 2009.02.23. 11:41:40

Szevasz Petikém!
Csak most látom,milyen kedves vagy megint!Véleményed hízelgő és megerősít hitemben,hogy van értelme ilyen "csúnya" dolgokkal is foglalkozni,mint nem hagyni a komondort teljesen tönkre tenni...
Megtisztelsz jelenléteddel!További kellemes időtöltés a blogon -Neked is!!!
Szerdán találkozunk -Veled is...
süti beállítások módosítása